掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

鄭中基讚姜濤努力拎叱咤實至名歸 唔去頒獎禮籲樂壇畀機會後生仔 #叱咤 #姜濤 #鄭中基

鄭中基(Ronald)與強尼今日以拉麵店師傅造型現身尖沙嘴出席保險公司記招。強尼在活動上講笑提議Ronald疫情下造人,Ronald事後表示疫情下沒有 ...






鄭中基(Ronald)與強尼今日以拉麵店師傅造型現身尖沙嘴出席保險公司記招。強尼在活動上講笑提議Ronald疫情下造人,Ronald事後表示疫情下沒有刻意造人,「而家我處境幾嚴峻下,小朋友太耐冇返學而心散,嚟緊大女禮拜四開始返學考試,老婆又進修兒童心理學,又係禮拜四考,我而家要返去陪女温書,我發覺佢啲書對我都好深,佢今年4年級,尤其中文同數學都好深。」至於再追多胎,Ronald笑指等他追好成績進度先。

Ronald透露老婆修讀兒童心理學,全因發覺仔女過去年多欠缺學校群體生活,沒有機會學習怎樣去處理問題,所以希望進修相關科目了解仔女。原來強尼兒子跟Ronald女兒同齡,Ronald笑指兩位小朋友更同一時間被偷網上遊戲中的裝備,Ronald指女兒因此事喊得好悽涼,而強尼乘機教導兒子網路世界不可盡信。

Ronald被問到缺席月初舉行的叱咤樂壇頒獎禮,他淡然表示:「唔使啦,而家樂壇係屬於後生仔,畀機會佢哋,我去到都冇一個識,冇朋友。」提到有莫文蔚出席,他指收看頒獎禮才得知。

對於網民覺得「我最喜愛歌曲」應該由他奪得而非姜濤,他說:「唔會,人哋努力咗咁多,又出咗碟,而我只係出一首歌,唔可以抹殺人哋嘅努力,只不過係大家耐冇見我。」他計劃3、4月推出新歌加精選專輯,而所有精選歌曲會重新錄一次。

鄭中基與強尼今日以拉麵店師傅造型現身尖沙嘴出席保險公司記招。


強尼在活動上講笑提議Ronald疫情下造人,Ronald事後表示沒有刻意。


Ronald被問到缺席月初舉行的叱咤樂壇頒獎禮,他淡然表示:「唔使啦,而家樂壇係屬於後生仔,畀機會佢哋。」


強尼兒子跟Ronald女兒同齡,Ronald笑指兩位小朋友更同一時間被偷網上遊戲中的裝備。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!