掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

TVB配音員東東爆離巢真相 唔想再講難聽惡心反胃Slogan #TVB

YouTube截圖90年代《閃電傳真機》童星「東東」張裕東(現改名張預東)本月初裸辭效力了22年的TVB,昨日他在YouTube分享了自己離巢的原因, ...




YouTube截圖


90年代《閃電傳真機》童星「東東」張裕東(現改名張預東)本月初裸辭效力了22年的TVB,昨日他在YouTube分享了自己離巢的原因,由童星轉做配音的他,認為一個表演要成立,要有表演者和觀眾,但他覺得舊公司跟觀眾對立,兼不聽觀眾意見,無論表演質素多高,工作人員如何付出心血,也是付諸流水,「只要觀眾見到你個Logo已經想嘔,係浪費咗好多表演者嘅心機。」

東東自言TVB的觀眾,跟他的目標觀眾是兩極化,「我根本唔想為呢批人表演,我做咩要表演畀佢哋睇呢!咁辛苦,所以我咪走囉!如果你仍然鍾意睇TVB我尊重你,你覺得好睇咪繼續睇。」他坦言近幾年講了太多不想說出口的口號,舉例有「全港第一」、「領先全球」,而最難聽亦令他覺得惡心的一句是「帶領樂壇」,他嚴肅地說:「講起都反胃,好多年前做TVB好威風,個個都好想你帶入TVB影張相,又想攞門票睇《獎門人》同《勁歌》。」

他直言以往前輩和後輩間會互相學習,但近幾年好多同事都只在考慮去留問題,當中還包括了高層,以前高層會和前線演員、配音員打成一片會溝通,但時移世易,如今的高層不願與低層同行,更莫講溝通。他表示:「本來我配音事業係發展得幾唔錯,但佢從來冇同我哋溝通下,好緊要㗎!做管理要知道下面前線嘅人面對咩情況、有咩唔開心、有咩可以改善?」

東東拍片講離巢原因。(YouTube截圖)


東東童星出身由《閃電傅真機》做到配音員。(電視截圖)


東東由《閃電傳真機》開始效力TVB長達22年。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!