掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

鄭裕玲:任問唔嬲!鄭裕玲激讚梅艷芳冇「禁言」:上得嚟咩都答 #梅艷芳 #鄭裕玲

藝人鄭裕玲(嘟嘟)不時喺電台分享當年拍劇拍戲點滴,最近佢就講到同梅艷芳(梅姐)曾喺8、90年代合作。佢提到對方選完新秀後,因為自己做主持關係,成日都會 ...




藝人鄭裕玲(嘟嘟)不時喺電台分享當年拍劇拍戲點滴,最近佢就講到同梅艷芳(梅姐)曾喺8、90年代合作。佢提到對方選完新秀後,因為自己做主持關係,成日都會喺電視台見到面︰「唔知係咪佢細個坎坷,佢係一個好懂事嘅人。雖然大家覺得佢好大家姐,佢的確係㗎!Er...我同佢嘅世界係唔同嘅,佢係好鍾意出去,帶埋成大班人開心呀、食嘢呀、玩呀咁樣,好有義氣嘅一個女子嚟,我好欣賞佢。」


當年嘟嘟有自己嘅清談節目《鄭裕玲星夜傾情》,更搵嚟梅姐打頭炮,嘟嘟話:「你知,呢行咁大嘅名氣,有時可能問啲嘢,唔高興㗎嘛!依家都有㗎」又直言「同佢唔熟」,咁佢就問梅姐有冇咩唔問得,梅姐竟然答佢:「千祈唔好諗呢樣嘢嘟嘟!呢個節目係你㗎嘛,而且你打頭炮啊嘛,我上得嚟,我梗係咩都答啦,你依家唔使話畀我聽你問乜嘢,問乜都得!」嘟嘟再強調只係知對方係邊個,但一啲都唔熟︰「我都話我哋兩個世界,佢去蒲嘅時候,我已經瞓咗!佢好好呀,我覺得佢係1個冇得頂嘅藝人!我已經好有好感,好Respect!」


之後兩人1991年合拍電影《賭聖延續篇:賭霸》,嘟嘟咬牙切齒咁話梅姐好鍾意做戲:「佢係我拍咁多年以嚟,示範做戲係好過演員㗎!」雖然拍到後段好辛苦,連踩30個鐘「拍到暈」,但同梅姐合作真係好愉快!後來梅姐患上子宮頸癌後,喺開演唱會前,無綫為佢拍個人特輯,嘟嘟話:「我差唔多係最後嗰次見佢,做完個特輯,我同佢講『梅姐,雖然我同你唔熟,但係我好希望你會戰勝佢,身體健康』。」最後佢都不忘大讚對方好有義氣,感到好有幸同佢合拍《賭霸》。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!