掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

劉家輝被傳財困要fans賣tee籌住院費 好友樊亦敏澄清:完全冇問題 #劉家輝 #張家輝 #樊亦敏

現年65歲的武打影星劉家輝,2011年不幸中風,自此右邊手腳行動不便及口齒不清,需要接受長期康復治療及坐輪椅,加上妻兒子女爭產,及前助手私吞他過百萬財 ...






現年65歲的武打影星劉家輝,2011年不幸中風,自此右邊手腳行動不便及口齒不清,需要接受長期康復治療及坐輪椅,加上妻兒子女爭產,及前助手私吞他過百萬財產,令劉家輝大受打擊,幸得好友樊亦敏助追討回財產及悉心照顧,劉家輝才可安心在療養院休養。

不過,近日傳出劉家輝fans售賣偶像肖像tee,為劉家輝籌募療養院住院費,令人擔心他的經濟是否出現問題,所以要fans賣tee籌款。對此樊亦敏回應傳媒時澄清是一場誤會:「師傅(劉家輝)有好多朋友都好有心,喺外國有啲fans有個group,佢哋自發攞一啲師傅嘅嘢賣,賣咗嘅錢係畀師傅買嘢食,唔係for生活費,佢哋咁做,事前係有同我哋講,純粹係佢哋一番心意,我都同佢哋講千祈唔好搞乜嘢籌款。」問到劉家輝住院費有否出現困難?樊亦敏說:「完全冇問題,師傅用自己手上嘅資源做佢嘅嘢,大家唔使擔心,我照顧咗佢8年,佢而家好安穩過佢嘅復康日子。」

問到劉家輝近況,樊亦敏指他十分精神,且更肥了不少,而樊亦敏還分享一件關於劉師傅的喜訊,就是早前丹麥哥本哈根頒發特別獎給劉家輝,以表揚他在演藝上的貢獻。樊亦敏說:「原本佢哋想親自過嚟畀個獎佢,但因為疫情關係過唔到嚟,所以個獎寄咗畀我,等我遲啲交畀佢。其實因為疫情關係,我都唔可以去探佢,我透過視像話畀佢聽攞獎,佢笑住擰頭,意思話畀個獎佢做乜咁,但我睇到佢其實係開心嘅。同埋我要補充,院舍啲護士對佢好好,成日同佢傾偈解悶,不過其實佢有電視睇就已經好開心㗎喇。」

劉家輝昨日最新圖片,可見他肥了不少,而且更十分精神。(受訪者圖片提供)


劉家輝去年獲哥本哈根頒獎表揚他對電影貢獻。(受訪者圖片提供)


有傳fans賣tee為劉家輝籌募療養院住院費。(FB截圖)


樊亦敏澄清fans賣tee只是給劉家輝零用錢買嘢食。(FB圖片)


樊亦敏照顧劉家輝8年,有情有義,圖為2016年12月劉家輝出席大埔盆菜宴。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!