掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

造星III Carmen偷食CY戀情見光死 舊愛撻着大埔LuLu約行山 #LuLu #董嘉儀

網上圖片ViuTV節目《全民造星III》的參賽者不但人氣高企,戀事更加多姿多采,去年12月《蘋果》踢爆Carman(關嘉敏)暗撻CY(陳澤言)玩姊弟戀 ...




網上圖片


ViuTV節目《全民造星III》的參賽者不但人氣高企,戀事更加多姿多采,去年12月《蘋果》踢爆Carman(關嘉敏)暗撻CY(陳澤言)玩姊弟戀,據知Carman年半前曾與天堂鳥成員葉灝基(Gordon)發展地下情,有傳兩人分手原因是Gordon發現女友偷食,回復單身的Gordon最近撻着大埔LuLu(董嘉儀),各自各精采。

有指Gordon和Carman分手後再見不是朋友,不但互相取消IG關注,日前在活動上碰頭,兩人更互當透明。《蘋果》向Carman了解,她否認偷食CY,堅稱跟Gordon從沒拍拖:「其實我同Gordon冇一齊過,因為之前大家合作拍網大做螢幕情侶,之後好多人搵我哋一齊工作,多咗合作機會,我同佢一直都係好朋友好同事。我完全唔知unfollow佢,我哋冇嗌交,之前有段時間俾人hack咗IG,我同佢都係受害者,我諗係呢個原因,我同佢喺公司見面都會傾偈講笑,都係一貫溝通模式。」至於跟CY的感情進展,她坦言最近少見面:「咁我同CY一直係朋友關係,冇拍拖,之前《造星》完咗都會成日成班約出去玩,但最近我工作比較忙,成班好少約出去,所以其實都好少見面。」兩人戀情似乎見光死。

而Gordon被問到是否發現Carman偷食致分手?他在電話說:「本身我係唔識CY,佢哋兩個發展嘅嘢就唔關我事嘞,我同Carman一直都係同事關係,之前有合作過拍戲,朋友嚟嘅,其他嘢唔回應至於LuLu嗰度,我同佢行過幾次山,亦都有傾過電話,覺得都幾好傾幾投契,但自己好想喺事業上有進展先,因為自己都有幾樣項目喺身,好難兼顧,發展下先,如果日後真係有一齊嘅話,我都會大方咁公開,唔會收收埋埋。」至於IG取消關注Carman,他辯稱因為之前被hack有影響,問到會否再follow Carman?他似話中有骨說:「有機會有合作先啦。」

雖然Gordon想同大埔LuLu有發展,但LuLu卻落閘否認拍拖:「唔係呀,其實識咗好耐,之前行山撞番見到,所以咪約下一次行山,之後就有約行山,成班朋友一齊。」

大埔LuLu否認跟Gordon拍拖。(網上圖片)


去年12月Carman被爆暗撻CY玩姊弟戀。(資料圖片)


Gordon和大埔LuLu約埋去行山傳緋聞。(網上圖片)


去年2月,Gordon和Carman被《蘋果》影到拍拖放狗。(資料圖片)


CY和Carman因《全民造星III》撻着。(網上圖片)


CY因為參加《造星III》人氣高企。(網上圖片)


LuLu否認和Gordon拍拖。(網上圖片)


Carman坦言最近好少見CY,兩人戀情似乎見光死。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!