掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

林盛斌:做朱慧敏媒人唔使收大利是!Bob眼濕濕:似自己嫁女 #Bob #朱慧敏 #林盛斌

前港姐亞軍朱慧敏(Queenie)覓得好歸宿,與心臟科醫生Jason拉埋天窗,做媒人兼化身「外父」嘅林盛斌(Bob)直言非常戥佢哋開心:「一個係我好欣 ...




前港姐亞軍朱慧敏(Queenie)覓得好歸宿,與心臟科醫生Jason拉埋天窗,做媒人兼化身「外父」嘅林盛斌(Bob)直言非常戥佢哋開心:「一個係我好欣賞嘅女孩子,一個係我認識好筍嘅筍盤,其實佢哋個相遇,雖然係我刻意安排,但係之後條路點行,都係睇佢哋,當然中間我都會關心兩邊嘅情況,講好多正面嘅說話,所以最後佢哋能夠行到呢一步,我真係好開心,佢哋仲要搵我做拖新娘子進場嗰個咁重要嘅角色,我自己都覺得好榮幸,但係又好緊張!你叫我做婚禮MC我就話唔驚啫,呢個咁嚴肅嘅崗位,人生第一次做,有少少騰雞,哈哈!成個婚禮都好感動,我差唔多全程都眼濕濕,特別係將Queenie隻手交到去Jason度,真係好似自己嫁女咁!衷心希望佢哋幸福快樂,快啲生番幾個好可愛嘅BB,組織自己嘅小家庭!


問到有冇教佢哋點樣極速生B時,Bob笑言:「呢啲唔使教啦,見佢哋咁恩愛,應該好快會努力造人, Jason又識咁多生仔聖手,應該冇問題!(你有冇幻想自己將來嫁女嘅感受?)感覺到好似嘅!(有冇收大大大大封媒人利是?)唔使搞呢啲,因為能夠令到身邊人幸福美滿,自己都會好開心,好快樂。」另外Bob亦社交網上載合照祝賀一對新人。


至於另一座上客王賢誌(Vinci)就表示同Queenie喺TVB相識,但真係熟稔係喺3年前做舞台劇嗰陣,佢哋飾演一對。到2019年6月,因為佢搞旅遊生意,舉辦咗個西藏團,咁啱Queenie係好虔誠嘅佛教徒所以參加,仲帶埋Jason一齊去!Vinci就好奇怪點解帶咗個朋友去但分房瞓,原來兩人當時真係只係朋友。到10月去加拿大時,Queenie再「攜眷」出席,不過呢次兩人終於變咗男女朋友!


講到係咪西藏之旅撮合兩人時,Vinci笑言媒人都係阿Bob,佢只係「煽風點火」,覺得遇到啱就真係要捉緊,又大讚Jason真係筍盤,但願意揀一個藝人做伴侶,又積極融入Queenie生活。而婚禮情況,佢透露Queenie出場見到Jason已爆喊,自己都睇到眼濕濕!至於斟茶環節,佢話都曾飲過細妹嗰杯,但今次就好意外,因為完全冇準備,而禮物就送咗對水晶杯畀一對新人。


隨後Vinci喺社交網上載多張合照,大讚婚禮莊嚴又隆重,文中又再次提到斟茶環節令佢意外,並祝福一對新人早生貴子。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!