掃呢頁CODE去手機

2021年4月26日 星期一

喬寶寶:返港被歧視!喬寶寶:連堂細佬同我保持距離 #喬寶寶

喬寶寶回港拍戲見盡人間冷暖,他亦深明重難月日命仔最重要。觀眾緣甚佳的喬寶寶於今年三月移居蘇格蘭跟家人團聚,不過,短短五個多月他又戲癮發作,返港拍攝電影 ...




喬寶寶回港拍戲見盡人間冷暖,他亦深明重難月日命仔最重要。


觀眾緣甚佳的喬寶寶於今年三月移居蘇格蘭跟家人團聚,不過,短短五個多月他又戲癮發作,返港拍攝電影《時代》,他對今次回港感慨萬千,可謂看盡人情冷暖!


今次演出只收八年前的片酬,由於片商提供酒店住宿及機票費,寶寶覺得對方好有誠意,但回港後需接受14天隔離,為了這段時間忙於找尋「避難所」:「由於之前英國疫情嚴峻,我今次返嚟好多親戚都唔敢收留我,驚老婆、仔女詐型,好彩最後有一個堂細佬,佢獨居嘅肯收留我。」


雖然肯收留,但寶寶坦言對方非常驚青:「佢畀晒成個廳我,自己好多時都匿入房,同我傾偈時、買飯畀我食時,都會保持一段幾遠嘅距離。」


而不少朋友都知道他回港的消息,但係「扮唔知」,不想跟他接觸。問寶寶得到如此對待,可會感到失望?他謂:「唔會,其實真係明白,依家嘅疫情咁樣,人身安全真係最重要。」


人間暖流,契姐黑妹李麗霞卻雪中送炭,叫寶寶到她家居住,但因電影拍攝地點與契姐寓所路程距離很遠,最後惟有婉拒。


寶寶於香港土生土長,對這裹有一份很深厚的感情,對於疫情肆虐導致經濟低迷感到心痛,他謂:「我每日都會留意香港新聞,其實,我覺得每位出過境再入嚟香港嘅人,都應該要做新冠肺炎測試,唔應該有人或者某些職業人士可以豁免,同埋,因為疫情令百業蕭條,香港政府應該要諗啲辦法幫幫手,外國都有啲政府出咗好多保就業、促進經濟嘅方案,香港政府都應該要好好考慮一下,幫下依家一班水深火熱嘅香港市民。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!