掃呢頁CODE去手機

2021年4月26日 星期一

吳若希:同菊梓喬合唱冇下次 吳若希講到明唔夾! #吳若希 #菊梓喬

吳若希(Jinny)跟「死敵」菊梓喬(Hana)在《勁歌金曲》被安排合唱,此乃兩人傳出不和後,首次同台合唱,Jinny回覆東網說:「係呀,世紀大合唱, ...




吳若希(Jinny)跟「死敵」菊梓喬(Hana)在《勁歌金曲》被安排合唱,此乃兩人傳出不和後,首次同台合唱,Jinny回覆東網說:「係呀,世紀大合唱,只此一次冇下次。(有冇擦出火花?)冇乜火花喎,因為大家係好唔同嘅聲嚟,都好難夾㗎,佢係中音,我係中高音,大家個Key都唔同。」她透露演出前自己跟製作部、Band方面都有夾過,她說:「都係大家夾啫,夾咗好多過唔同Version,好彩係Live Band,唔係就好大鑊。」


兩人合唱後可有增進友情?Jinny自爆:「其實我收到通告時第一刻係拒絕嘅,覺得做乜要搵啲咁嘅嘢嚟搞,但後來我覺得好吸引係因為有Live Band,因為Live Band嘅變化可以好大,所以就決定好啦,我哋試吓啦,有冇增進友情?冇喎。」


當兩人合唱時似乎少有交流,Jinny第一下擰頭望Hana時,Hana就未有回望,到第二下兩人才有眼神接觸,不過主持Eric Kwok就踢爆Hana是望提字機,Jinny說:「佢唔係特登唔望我,真係望緊提字機啫,唔係特登唔望我嘅,所以之後佢都解釋咗啦,佢望緊我個嘴吖嘛,哈哈。」公司是否刻意安排?將兩人擺上枱?她就表示:「不予置評」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!