掃呢頁CODE去手機

2021年4月26日 星期一

余慕蓮執番條命仔好感恩 明天坐輪椅去銀行:我啲錢使晒 #余慕蓮

資深藝人余慕蓮(魚毛)去年尾因肺纖維化入院,留院5個多月後,今日終於出院,魚毛姐返家後接受車淑梅電話訪問,魚毛姐高興地說:「返到屋企好開心呀,沖涼洗頭 ...






資深藝人余慕蓮(魚毛)去年尾因肺纖維化入院,留院5個多月後,今日終於出院,魚毛姐返家後接受車淑梅電話訪問,魚毛姐高興地說:「返到屋企好開心呀,沖涼洗頭剪腳甲手甲,因為成半年冇剪腳甲,好長,頭先印傭幫我由頭洗到尾,舒服晒,返屋企唔使成日瞓床。」

留醫近半年的魚毛姐,在ICU時要插喉,轉病房後亦只能食流質食物,暴瘦現筷子腳,魚毛姐感嘆:「半年喎,執返條命仔已經好感恩,我驚住唔出得嚟㗎,因為我做好大手術,喉嚨開咗窿,我諗住出嚟都要插喉用氧氣,點知而家抆晒啲喉,喉嚨個窿埋咗口。」問到為何不讓友人接出院,魚毛姐指是醫生要求,「醫生話而家疫症好犀利,仲有變種,佢話我啱啱好番身體弱,驚住我接觸外界啲人會感染,仲話唔好叫人嚟我屋企,盡量少出街,出街一定要戴口罩。」

雖然醫生叫魚毛姐盡量少出街,但她指明天一定要去銀行,「我要去銀行攞錢,聽日搵人用輪椅車我去銀行,我啲錢使晒,我要交印傭人工、伙食,仲要畀間屋嘅管理費。」而出院返家第一餐,魚毛姐想飲湯,「因為我而家唔可以食太補,今晚飲蕃茄薯仔牛肉或者魚湯。」

魚毛姐多謝大家關心,「而家坐梳化睇電視,唔使瞓床瞓到籮柚爛。我好感恩,我話信教嘅幫我祈禱,信佛嘅幫我作福,好多謝大家關心,家燕姐成日打電話問候我,仲有吳麗珠、大王(安德尊),成班都好好,而家印傭係米記(米雪)介紹,好純品,以前嗰個成日掛住去玩,我唔係唔畀佢玩,但嗰排疫症犀利,叫佢隔一個禮拜出街都唔肯,咪炒鬼咗佢囉。」

最後,魚毛姐多謝曾照顧她的醫護人員,「我寫咗感謝卡,除咗醫生,多謝姑娘,幫我沖涼換片阿姐。而家日頭就唔用片,夜晚都要用,因為我瞓咗成半年床,我驚發夢仲喺張床度,嗰時咪大劑,而家醫生叫印傭同我行多啲,隻腳冇力,我買咗輪椅、學行車、單車做運動。多謝關心我嘅朋友,我而家已經安全返咗屋企,你哋唔使擔心,多謝你哋咁多年都記得我,返到自己屋企好開心,我希望可以快啲站起來。」

余慕蓮今日出院,暴瘦現筷子腳。


余慕蓮多謝所有曾照顧她的醫護人員。(網上圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!