掃呢頁CODE去手機

2021年4月26日 星期一

滕麗名分享拍戲多年所遇靈異事件 爆舊邵氏廁所好猛:鏡中有另一人 #滕麗名 #邵氏

滕麗名、白彪及康華日前擔任麥玲玲、林盛斌(Bob)主持的訪談節目《師父有請》嘉賓,暢談在圈中多年遇過的靈異事件。滕麗名自爆曾經對靈界附有強烈天線,在大 ...






滕麗名、白彪及康華日前擔任麥玲玲、林盛斌(Bob)主持的訪談節目《師父有請》嘉賓,暢談在圈中多年遇過的靈異事件。滕麗名自爆曾經對靈界附有強烈天線,在大台錄影廠遇過驚嚇事件,她說:「拍《真情》年代,8到9廠附近個廁所好猛,話好多年前邵氏年代已經喺度,當年成日拍通宵,男女廁黐住喺隔籬,但女廁塊鏡永遠都係滴水,男廁塊鏡永遠都係乾。」她又指服裝間有尊巨大的觀音像面對廁所,有次拍劇剛巧服裝間門被關上,自己不以為然入廁所洗手,赫然看到鏡中有另一人,但當時身邊並無其他人,「邵氏真係好猛,每逢初一、十五都見到有人拎住火盆去拜塊鏡。我曾經喺凌晨2點開工準備埋尾,收音師話聽到有人吹口哨,閂廠門都係有聲,後來係有人喺我耳邊吹口哨,隔籬廠張家輝開緊《騙中傳奇》,佢又喺度嗌救命,大叫『有人喺我耳邊吹口哨』,呢單都幾爆。」

阿滕直言北上拍戲遇過大大小小的靈異事件,曾嘗試跟靈體和平共處,她說:「北京拍劇半年,入房第一日已知有事,日日都唔畀我開鎖匙,直至我要講『Hello 我哋返嚟喇』先開到門,我開燈佢就熄燈,夏天幫我閂冷氣,冬天幫我開冷氣,電視校大細聲,佢冇乜傷害我,咪大家以禮相待。」

康華直言初入行時不信邪,撞過板有了經驗,「剛入行去內地拍旅遊節目,貴州有個山頭安置骨灰,當時咩都唔識又唔明,個山頭係安放成條村屍體,我都唔明點解要去拍?來回11個鐘,入到去大家都唔信邪,加上當地人無準備,所以冇拜神。」

康華指拍攝中途男主持不適要送院,連走路都有困難,餘下的拍攝全由她去應付,回港後自己也入了醫院,「我諗我哋入去前冇打招呼,冇講『唔好意思』,個男主持返港無耐就無做呢行,當時佢病到神志有啲唔清醒,成日自己同自己講嘢,我之後返香港有拜番神。」

白彪則自詡連瞓棺材都不怕,曾經躺過停屍間的屍箱,櫃門關上一刻, 耳朵嗡嗡作響,頓時有種毛骨悚然感,還有次在中環義莊拍外景,現場有百幾副棺材,部份更是有先人在內,「義莊負責人已經話,拍戲唔緊要,唔好跨過啲棺材就可以,但我哋要拍追逐戲,就係要跳棺材,仲幾乎踢冧!有日落雨,義莊一條長走廊,我路經時突然有擔幡追住我,點知原來係隻雀仔飛起郁到個擔幡,當時真係嚇死。」

他指早前到菲律賓拍戲遇上「驅魔人」事件,當時有位特約女演員突然瞪眼,跳過一幅矮牆,不斷用英文說不要碰她,「當時佢雙眼翻起咗,見唔到佢眼珠,4個工作人員夾住佢,都被佢揈到彈開,我仲以為佢做戲,一踢連腳甲都反埋,真係毛管戙。有軍人保安即刻褪三粒子彈出嚟夾佢手指,點知佢嘔啲綠色嘢出嚟!」

滕麗名、白彪、康華分享拍戲所遇過的靈異事件。


麥玲玲、阿Bob邀請滕麗名、白彪、康華擔任訪問嘉賓。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!