掃呢頁CODE去手機

2021年4月26日 星期一

康華:康華爆男主持「撞鬼」退出娛圈 到底係邊個? #康華

一齊講靈異經歷。藝人滕麗名、白彪及康華擔任節目《Master'sTalk師父有請》嘉賓,大談靈異經歷。康華透露自己剛入行時,到內地拍攝旅遊節目「嚇餐飽 ...




一齊講靈異經歷。


藝人滕麗名、白彪及康華擔任節目《Master's Talk師父有請》嘉賓,大談靈異經歷。康華透露自己剛入行時,到內地拍攝旅遊節目「嚇餐飽」:「貴州有個山頭安葬咗成條村嘅屍體同骨灰,來回要成11個鐘,入到去大家都唔信邪,加上當地人又冇準備,所以冇拜神。後嚟男主持不適送院,連行路都有困難,剩低嘅拍攝由我負責,點知我返到香港都入院。」她表示可能因為「冇打招呼」,而該男主持返香港未幾便退出娛圈:「當時佢病到神智有啲唔清醒,成日自己同自己講嘢。」


「瞓棺材」都唔怕


至於被主持麥玲玲指有「關刀眉」的白彪殺氣大,他直言「瞓棺材」都不怕:「反而瞓過停屍間嘅屍箱,櫃門關埋,我耳仔就嗡嗡聲兼毛管戙。我曾經喺中環義莊拍嘢,現場有百幾副棺材,負責人話拍嘢唔緊要,唔好跨過啲棺材就得,但我哋要拍追逐戲,就係要跳棺材,仲差啲踢冧添。有日落雨,我路過義莊長走廊,突然有擔幡追住我,點知原來係隻雀仔飛起郁到個擔幡,當時真係被佢嚇死!」


菲律賓靈異經歷


白彪又指曾到菲律賓拍戲時,有位18、9歲女特約演員突然企起身瞪大眼,跳過一幅矮牆,不斷用英文叫不要碰她,甚至講粗口:「當時佢雙眼反起咗,見唔到佢眼珠,4個工作人員夾住佢,都被佢揈到彈開,我仲以為佢做戲,佢一踢連腳甲都反埋,真係毛管戙。有軍人保安即刻用3粒子彈夾佢手指,點知佢嘔啲綠色嘢出嚟,後來叫巫醫搞先冇事。」


電視城廁所好猛鬼?


滕麗名則憶起電視城錄影廠的驚嚇事件:「《真情》年代,8至9廠附近個廁所好猛鬼,話(靈體)好多年前邵氏年代已經喺度。當年成日都拍通宵戲,男女廁黐住喺隔籬,但女廁塊鏡永遠都係滴水,男廁塊鏡永遠都係乾。」她又表示試過獨自入洗手間洗手,竟發現鏡中有另一個人:「曾經喺凌晨2點開工準備埋尾,收音師話聽到有人吹口哨,咁就關廠門啦,點知都係有聲,後來直頭有人喺我耳邊吹。喺隔籬廠嘅張家輝突然嗌救命,當時未到佢,佢大叫『有人喺我耳邊吹口哨呀!』呢單都幾爆!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!