掃呢頁CODE去手機

2021年6月13日 星期日

電視大戰丨TVB月底播新劇對撼ViuTV 雙重人格王浩信VS出櫃大叔黃德斌 #TVB #Viu #ViuTV #王浩信 #黃德斌

IG圖片/資料圖片曾志偉回巢TVB擔任副總經理(綜藝、音樂製作及節目),將節目進行大改革,雖然他曾嘲ViuTV最高收視只有4點,卻又頻頻出手調動節目對 ...




IG圖片/資料圖片


曾志偉回巢TVB擔任副總經理(綜藝、音樂製作及節目),將節目進行大改革,雖然他曾嘲ViuTV最高收視只有4點,卻又頻頻出手調動節目對撼ViuTV,但依然否認調播《鬼上你架車》是打對台的《調教你MIRROR》。除了綜藝節目對撼外,本月底更有劇集作正面交鋒,ViuTV的《大叔的愛》將對撼TVB的《刑偵日記》。

《刑偵日記》男主角王浩信今日回覆傳媒,強調對團隊非常有信心,所以對作品有信心及期待,「我哋套戲賣點,首先係編劇拿手嘅刑偵系列,加上有紅姐(惠英紅)同黑哥(姜皓文)呢啲重量級陣容演員!內容方面探討多種唔同嘅精神狀況,包括多重人格、精神分裂、狂燥、唯坳症等等,都好考演技!而我飾演嘅雙重人格角色,一個係筆跡分析專家兼犯罪心理學家,而另一個係臥底,自己查自己,矛盾得又會畀到觀眾新鮮感。」

王浩信特別提到視覺效果方面有黃智雯首次飾演拆彈專家,爆破畫面十足,「我仲喺拍攝嘅時候爆到傷咗要休息兩星期!我同智雯嘅感情線,仲專登搵排舞老師排咗一段舞畀我哋,將佢喺韓國學嘅舞蹈放埋喺套劇度,真係落足心機㗎!而因為我有雙重人格,所以編劇為我設計咗兩條感情線,另外一位亦都係大家心目中嘅演技派女神王敏奕。」他表示將劇中的音樂、舞蹈、動作、演技、喜劇等所有元素跟觀眾分享,內容方面是近年少有的驚慄兇殺橋段,而粵語劇集越來越少,所以好希望同聲同氣的觀眾可以支持、期待及享受。

姜皓文回應兩劇對撼則表示:「大家戲種唔同,各有不同觀眾捧埸,我冇諗過贏與否,反而好享受演出嘅過程,覺得可以提供唔同題材劇種畀觀眾選擇,良性競爭係好事,有競爭才會有進步!」

至於《大叔的愛》男主角黃德斌就回應指:「希望觀眾鍾意睇得開心!」而再演同性戀角色的他更大賣關子:「唔講咁多,希望留番觀眾睇有新鮮感。」

改編同名日劇的港版《大叔的愛》,由黃德斌、呂爵安(Edan)及盧瀚霆(Anson Lo)等主演,將於本月28日晚上9:30播出,至於由王浩信、惠英紅及姜皓文等坐鎮的《刑偵日記》亦在同日同時段播出,不過大陸一個網站提早近2周已有點播。日劇《大叔的愛》播出時已受到注目,更被改編成電影版,ViuTV版還原多個經典場面,其中一幕Anson Lo推倒Edan在浴室肉帛相見、上司黃德斌送紅玫瑰花示愛及愛心飯盒、Edan在巴士跌倒挨近德斌膊頭等。

惠英紅及姜皓文也坐鎮《刑偵日記》。(資料圖片)


王浩信對《刑偵日記》充滿信心。(IG圖片)


黑仔支持良性競爭。(資料圖片)


Edan與 Anson Lo有名場面演出。(資料圖片)


黃德斌希望觀眾睇得開心。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!