掃呢頁CODE去手機

2021年6月13日 星期日

小肥去年與台灣新歡結束異地戀 反把前任男友變家人同居 #小肥

徐智勇(小肥)去年宣佈「出櫃」後,今年重新出發推出翻唱專輯,明天便踏入45歲的他,日前接受商台《1圈圈星光背後》訪問,透露在28歲那年了解到自己真實的 ...






徐智勇(小肥)去年宣佈「出櫃」後,今年重新出發推出翻唱專輯,明天便踏入45歲的他,日前接受商台《1圈圈星光背後》訪問,透露在28歲那年了解到自己真實的性取向,不過在2014年時,他被發現在社交平台關注不少「肌肉猛男」遭到質疑時,曾強烈否認自己的同志身份,小肥解釋當時是真心害怕,「我一入行已同Paco(黃柏高)講清楚,甚至澳門老闆小霖都知,但當時佢哋都覺得社會仲未接受,叫我唔好博,惟有否認。」

至於去年突然豁出去,他指與專輯《睡前服》有關,「藍奕邦為我寫咗《內外》首歌,監製康家俊話做呢張專輯要表裏合一,唔可以唱就坦白、記者問就講大話。咁我就承諾如果有記者聽到首歌嘅玄機問到我,我就會承認。之前我無諗過會主動出櫃,因為一直好驚被誤會拎呢樣嘢做光環博宣傳。但我一直記住呢個承諾,到Stephen(陳志雲)問我,就『叮』一聲諗起個承諾,唔可以講大話,咁我就話自己係。」

小肥坦承交往過3個男朋友,第二段關係更長達10年,而分手原因有很多因素,他說:「或者關係進化,進化到缺少咗某啲嘢,或者係sex,對方仍然有需要,覺得接受唔到,可能係隱藏嘅原因,但爆發點係我哋為咗音樂會鬧咗場大交,冷戰之後佢就提出分手。」之後交了台灣新男友,但去年底又分手,小肥提到這段異地戀分手因由,「認識台灣男友嗰年,其實我一直想箍煲挽救上一段感情,嗰時我好lonely,有啲騎牛搵馬心態搵到台灣呢個人,到最後分手係可以理解,再加上長距離關係好難維繫。相比起我同前度太互相了解,我有任何情緒化、神經質、壞習慣,佢都一清二楚,但台灣嗰個唔會知亦唔會習慣,我又唔想成日講電話去解釋,對方覺得我連唯一聯絡方法都唔想講,結果就係咁樣,都係我嘅問題,我亦唔可以逼人遷就我。」

單身越半年,小肥直言自知難以遷就別人,覺得拍拖很煩,所以暫不急於展開新戀情。但他目前仍與互相了解的前度同住,至於會否有機會復合?小肥說:「我哋仲一齊住,應該唔會(復合),因為我哋已進化成為好親嘅家人,我哋好好,亦好感謝佢喺工作上幫我好大忙。」

小肥接受《1圈圈星光背後》訪問,大爆情史。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!