掃呢頁CODE去手機

2021年6月13日 星期日

莫文蔚演唱會爆親密關係 林子祥下禁令:你唔好叫我Uncle Lam #林子祥 #莫文蔚

莫文蔚(Karen)昨晚在紅館舉行第2場演唱會,林子祥(阿Lam)壓軸登場擔任表演嘉賓,Karen見到阿Lam時,即露出一臉孩子氣。原來阿Lam與Ka ...






莫文蔚(Karen)昨晚在紅館舉行第2場演唱會,林子祥(阿Lam)壓軸登場擔任表演嘉賓,Karen見到阿Lam時,即露出一臉孩子氣。原來阿Lam與Karen的爸爸莫天賜同是拔萃男書院的師兄弟,當年莫爸爸因為長跑了得在校內無人不知,所以作為師弟的阿Lam早已認識莫爸爸,更封對方為偶像。

阿Lam大熱作品無數,Karen自小已是他的歌迷,直到加入樂壇才認識,至發現彼此之間的微妙關係,今次亦終於一圓合作夢。二人合唱完《我愛你》後,阿Lam笑說:「你知唔知為咗你呢個show咁晏先出嚟,我已經瞓咗一日。」Karen也笑說:「我知你好早瞓,但乜唔係好開心㗎咩可以夜瞓!通常啲細路仔好鍾意夜瞓。」阿Lam即說:「又話我細路仔,又話由細聽到我大。我同你Daddy同校,但佢大我啲啲,你唔好叫我Uncle Lam、林伯。」Karen即醒目回應:「咁我叫你Lam哥。」

阿Lam笑指喜歡Karen的演唱會,因為不用說太多話,甚至比自己的演唱會講得更少。Karen說:「其實我同Sally(葉蒨文)熟熟地,本來想請你哋一齊嚟。」阿Lam即佻皮說:「邊個Sally?」引得全場大笑,就連Karen也大笑說:「原來唔係好熟咋?今日唔好意思咁貪心請晒你哋,既然你嚟到,我想唱隻Sally嘅歌,當送畀佢好嗎?然後再唱你嘅歌。」然後二人合唱了《零時十分》、《追憶》、《最愛是誰》及《分分鐘需要你》。

莫文蔚興奮擁抱林子祥。


莫文蔚昨晚上演第二場演唱會。


Karen開騷少不得勁歌熱舞。


大型歌舞演繹《Diva》及《幻聽》部份邀請了香港中樂團演奏。


重現經典pose。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!