掃呢頁CODE去手機

2021年6月13日 星期日

方力申:方力申斥游嘉欣「妖孽」 張秀文認蠢唔知男友出軌 #張秀文 #方力申

小方同張秀文、游嘉欣做主持。由方力申(小方)、張秀文及游嘉欣等主持的無綫查案遊戲節目《死因有可疑》,將於周一(14日)播出,小方在節目中飾演偵探,其他 ...




小方同張秀文、游嘉欣做主持。


由方力申(小方)、張秀文及游嘉欣等主持的無綫查案遊戲節目《死因有可疑》,將於周一(14日)播出,小方在節目中飾演偵探,其他人各有不同角色扮演,要邊演戲邊找「真兇」,既考演技又考偵探頭腦。


嘉欣透露最開心是獲安排飾演周柏豪的女友:「可以名正言順又拖又攬,合理化咁挨身挨勢,我已經唔在乎邊個係兇手。」小方提醒嘉欣,周柏豪已有妻女,嘉欣反駁說:「我係投入個角色!」小方搞笑地寸她說:「專業?係妖孽!」認真笑爆嘴。嘉欣認為節目中以郭子豪最具偵探頭腦,經常擺出心事重重的樣子,此番言論卻再被小方調侃:「你唔可以成日只係留意啲6呎幾高,48吋胸。啱啱講完柏豪,依家又郭子豪。」


手機螢幕向下擺:有景轟


秀文自言參與節目前自以為好醒,但玩遊戲時才發現自己好蠢,問到有否試過揭發男友不忠或說謊?她說:「真係冇,我唔Check人,但會分析佢嘅說話。叫我搵證據真係渣,喺節目度我影低啲證據,但全部都廢。」嘉欣則表示未拍過拖,未有機會Check男友,但自認第6感強,擅長觀察朋友的微表情。


至於小方指如果感到另一半有異樣,會從對方的社交軟件找尋蛛絲馬迹,又向嘉欣教路:「如果同另一半相處,男友將手機螢光幕向下擺,咁就代表心有鬼。」另外,對於緋聞女友陳瀅近日被指跟環星唱片太子爺張子丰拍拖,小方說:「如果真,好戥佢開心。(講到你食白果?)冇所謂,我成日被人講,女仔被人講就慘啲。」他強調自己目前單身,日日都在尋覓另一半:「我仲玩埋交友App,同4、5個人傾過偈,但冇約出來,約出來我會驚。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!