掃呢頁CODE去手機

2021年7月14日 星期三

【波士BB2】林盛斌蝦頭睇戲學家人相處 楊詩敏曾因父母離婚感生氣 #B2 #林盛斌 #楊詩敏 #蝦頭

▲Bob跟蝦頭一同受訪。林盛斌(Bob)及楊詩敏(蝦頭)日前作客《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,大談為動畫電影《波士BB2》配音感受。Bob ...




Bob跟蝦頭一同受訪。



林盛斌(Bob)及楊詩敏(蝦頭)日前作客《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,大談為動畫電影《波士BB 2》配音感受。

Bob説:「上一輯上映時,劇情講多了個家庭成員而被忽略,當時正好小朋友未出世,在媽咪個肚入面,而三個家姐仍未知,當我告知屋企有多個成員時,嘩!她們好大反應,特別大家姐,又喊又鬧,話我為何又有,生咁多做甚麼,已經有三個還生?你們好得閒?」

阿Bob之後帶女兒看第一集,之後女兒喊,明白如果遲些有新成員,會好錫他:「原來電影有教育意義,學識每個成員都要相親相愛,我都好感動。」Bob直言要跟子女多溝通,他說:「我有同三個女講,如果拍拖完全冇問題。幾多歲拍都得,但要給爸爸認識先。」

蝦頭表示今輯電影有一段兄弟情令她好深刻,她說:「劇情講述兄弟不和之後和好,其實我爸媽以前離婚,令我覺得有點憎恨,導致我們關係麻麻,有段時間我甚至會生氣、不理父母,離家出走。人大了就發覺始終是我父母,而他們都沒嬲我,這幾年我跟媽咪住,間中亦有見爸爸,覺得父母年紀大,我應該盡力去照顧。」

談到生育問題,她笑說:「我這個年齢冇得生!其實我鍾意小朋友,小朋友都好鍾意我,但我諗領養多過自己生,我知道不簡單,及要我另一半都要接受,有時覺得未照顧到自己,又怎去照顧下一代?不過首先要Bob快點介紹男仔畀我先!」

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!