掃呢頁CODE去手機

2021年7月14日 星期三

陳展鵬新歌《真愛配方》推出廣播劇版 關嘉敏參與演出:完成夢想 #關嘉敏 #陳展鵬

▲陳展鵬新歌《真愛配方》。視帝陳展鵬年初簽約唱片歌曲隨即推出《零歲》送給囡囡,反應不錯,近日再推出不一樣情歌《真愛配方》,歌曲講述男主角被背叛。而今次 ...




陳展鵬新歌《真愛配方》。



視帝陳展鵬年初簽約唱片歌曲隨即推出《零歲》送給囡囡,反應不錯,近日再推出不一樣情歌《真愛配方》,歌曲講述男主角被背叛。而今次新歌更聯同兩位創作人,前港台DJ馮迪燊和獨立歌手馮凱淇齊推出廣播劇。

問點解會有呢一個想法,陳展鵬表示:「以前盛行廣播劇,係陪伴好多人成長,而發覺最近好似興返podcast , 好想藉住呢首歌喚醒大家既回憶。除了是對廣播劇既回憶,我諗歌曲都會令好多人有共鳴。」

問及今次為何不自己聲演,反而用其他人,他解釋:「首先覺得而家好多人把聲其實都好好聽又有感覺,所以都想搵返一啲錄開廣播劇既演員,而今次都搵了同公司既一班年青歌手錄,係因為我一睇完個劇本就覺得好正,時下年青人應該好有共鳴。」

今次廣播劇展鵬更搵唱片公司参Carman關嘉敏、Gordon葉泓聲及Lincoln許俊豪聲演,問到Carman有何趣事,她稱:「我係同Lincoln一齊錄音,當講到佢果段有好多女仔朋友,我忍唔住第一反應係做咩拎真嘢出來講…哈哈。」

關嘉敏續指:「好開心可以幫展鵬新歌去做今次廣播劇,我自己都好鍾意聽廣播劇,細細個成日會同家姐一齊玩,終於真實參與其中都係完成了我其中一個夢想。」

而Gordon 同Lincoln 參與完呢個廣播劇後,最近亦忙於拍攝電視節目和演唱會排練,亦抽時間操肌,希望以最佳狀態喺演唱會表演比大家睇。

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!