掃呢頁CODE去手機

2021年7月14日 星期三

陳庭欣:TVB定ViuTV劇好睇?陳庭欣咁樣講… #TVB #Viu #ViuTV #陳庭欣

陳庭欣話咩台都會睇吓!藝人陳庭欣出席卡通片首映禮,坦言現時工作忙碌,要忙主持奧運工作及拍《廉政狙擊》,首次主持奧運的她說:「第一次做奧運主持,上次Mi ...




陳庭欣話咩台都會睇吓!


藝人陳庭欣出席卡通片首映禮,坦言現時工作忙碌,要忙主持奧運工作及拍《廉政狙擊》,首次主持奧運的她說:「第一次做奧運主持,上次Miss咗,所以今次好期待,依家學定法文,下屆就可以去法國主持奧運,哈哈。(鍾意睇咩項目?定睇靚仔?)兩樣都睇,但我鍾意睇羽毛球、跳水同女排。」


講到身處的九展正是ViuTV的錄影廠,她坦言有睇友台:「全部都會睇吓,始終做呢一行,了解大家做咩,我之前都有睇波,仲有投注買少少,輸咗100蚊。」問到覺得TVB還是友台的劇集好睇?她說:「友台嗰啲我冇追晒,但自己台嗰啲就知,同事就當然好熟,我心底對同事要求會高啲,因為我識佢哋,友台嗰啲就好新鮮,但黃德斌演技就唔使講啦,真係細細個睇佢大。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!