掃呢頁CODE去手機

2021年7月14日 星期三

楊詩敏想領養小朋友 但要靠林盛斌先介紹男朋友 #林盛斌 #楊詩敏

林盛斌(Bob)及楊詩敏(蝦頭)為動畫電影《波士BB2》配音,二人日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪 ...




林盛斌(Bob)及楊詩敏(蝦頭)為動畫電影《波士BB 2》配音,二人日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談感受,Bob表示上一輯上映時,劇情有提及家庭成員被忽略的情節,當時細仔還在媽咪肚裡面,回家之後告訴小朋友將有多一個成員,三個家姐得知後非常大反應,「特別係大家姐,又喊又鬧,話我做乜又有,生咁多做乜,已經有三個仲生?你哋好得閒?之後帶佢去睇呢套戲第一集,佢睇完喊,話明白如果遲啲有新成員,會好錫佢,原來電影有教育意義,學識每個成員都要相親相愛,我都好感動。」

蝦頭談到生育問題,她笑說:「我呢個年齢冇得生其實我鍾意小朋友,小朋友都好鍾意我,但我諗領養多過自己生,我知道唔簡單,同埋要我另一半都要接受先,有時覺得自己未照顧到自己,又點去照顧下一代呢?不過點都好,首先要Bob快啲介紹男仔畀我先!」

蝦頭表示今輯電影中有一段兄弟情令她好深刻,她說:「劇情講述兄弟不和之後收和,其實我爸媽以前離婚,令我覺得有啲憎恨,導致我同佢哋嘅關係麻麻,有段時間我直頭嬲咗佢哋、唔理佢哋,離家出走。人大咗就發覺佢哋始終都係我父母,而佢哋都冇嬲我,呢幾年我同返媽咪住,間唔中亦有見爸爸,覺得父母年紀大,我應該盡力去照顧佢哋。」

【同場加映】──

陳大寶先化了一個范冰冰的妝容,相似度非常高!(影片截圖)


第一點:將眉毛畫平(影片截圖)


第二點:眼尾不要畫得太翹,眼睫毛不要太濃(影片截圖)


眼頭要圓一點(影片截圖)


左邊是仿楊冪的眼妝,比較圓,右邊是范冰冰的眼妝,眼尾拉得長一點點(影片截圖)


左邊是仿楊冪的眼妝,比較圓,右邊是范冰冰的眼妝,眼尾拉得長一點點(影片截圖)


第三點:咀唇要畫得豐厚一點(影片截圖)


第三點:咀唇要畫得豐厚一點(影片截圖)


第四點:將鼻孔畫大(影片截圖)


第四點:將鼻孔畫大(影片截圖)


開始似楊冪!(影片截圖)


變成楊冪!(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!