掃呢頁CODE去手機

2021年10月1日 星期五

安以軒:安以軒生日自爆狂收老公豪禮:成間舖都畀佢買晒 #安以軒

台灣女星安以軒婚後為老公誕下一仔一女,依家做少奶奶嘅佢就慣咗事無大小都要搞P慶祝,今次就嚟到佢41歲生日,未知係咪疫情影響,見佢僅同家人喺家中過,但仍 ...






台灣女星安以軒婚後為老公誕下一仔一女,依家做少奶奶嘅佢就慣咗事無大小都要搞P慶祝,今次就嚟到佢41歲生日,未知係咪疫情影響,見佢僅同家人喺家中過,但仍然有晒大氣球、燈飾、靚花等布置,同出去大搞都冇乜分別。今次生日會雖然「低調」,但係安以軒就向台媒大爆係咁收老公厚禮,6月二人結婚4周年時對方先送咗個名牌美洲豹鑽戒,索價都要180萬元新台幣(約50萬元港幣),搞到佢生日都唔好意思再收,反而佢就同老公講份禮就當同生日一齊過。


佢續向台媒爆料,指二人結婚3周年時就收同一牌子嘅324萬元新台幣(約90萬元港幣)嘅18K白金美洲豹鑽鏈,2周年送395萬元新台幣(約110萬元港幣)美洲豹限量鑽錶,結婚1周年時夫妻倆就去咗土耳其浪漫愛之旅,今年情人節夫妻互贈索價66萬5千元新台幣(約18.5萬元港幣)美洲豹鑽石胸針,及56萬5千元新台幣(約15.7萬元港幣)美洲豹18K金頸鏈,佢仲笑言成就嚟間舖都畀老公買晒。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!