掃呢頁CODE去手機

2022年1月29日 星期六

陳凱琳:舊煲黑過包青天 陳凱琳原來好慳家 #陳凱琳

無綫視帝鄭嘉穎個老婆陳凱琳(Grace)離開咗電視圈後,除咗全力照顧兩位寶貝仔外,仲轉型做KOL,一得閒就拍片擺上網分享生活軼事。日前佢教煮即食麵,雖 ...






無綫視帝鄭嘉穎個老婆陳凱琳(Grace)離開咗電視圈後,除咗全力照顧兩位寶貝仔外,仲轉型做KOL,一得閒就拍片擺上網分享生活軼事。日前佢教煮即食麵,雖然佢嗰包麵好多超市都有得買,不過呢條片就成為網民熱話,點解呢?咪因為佢個煲夠貼地囉,仲被發現佢有節儉嘅美德添。


先講吓Grace個廚房,又大又靚,餐具、各款煮食爐應有盡有,睇樣應該係全部都係名廠,不過佢教大家用嚟煮麵嘅煲,就有啲同佢個靚靚廚房好唔襯,因為個煲又殘又舊,啲色仲好似經歷煮燶嘢嘅洗禮,成個煲身黑過包青天咁款,見到都唔係好開胃喎。啲網友就好驚訝,呢個舊到要掉嘅煲,竟然會出現喺Grace個廚房度,有人留言提佢係時候換煲啦。而Grace都從善如流,話拍完呢條片,已經同個舊煲講永別,唔知呢條片出街後,會唔會有廚具商送上門話要贊助佢全屋新煲呢?



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!