掃呢頁CODE去手機

2022年4月15日 星期五

伍詠薇重提老公練海棠出軌 當下超冷靜問清楚:啲相影到唔緊要 #伍詠薇 #練海棠

伍詠薇入行32年,出名大情大性從不掩飾做人直率,接受網上節目訪問時憶述當年老公練海棠先後兩次出軌,伍姑娘表現冷靜成功挽救婚姻。伍詠薇參選亞姐大熱倒灶只 ...




伍詠薇入行32年,出名大情大性從不掩飾做人直率,接受網上節目訪問時憶述當年老公練海棠先後兩次出軌,伍姑娘表現冷靜成功挽救婚姻。

伍詠薇參選亞姐大熱倒灶只奪最上鏡 認唔妥翁虹萬綺雯:作狀﹗

與老公練海棠結婚廿多年,曾經歷不少風雨,伍姑娘當年從記者口中得知老公出軌後,竟代夫向公眾道歉,原來得知消息當下亦異常冷靜:「當年我老公曳曳,被記者捉個正著,當時我係要出外景拍嘢,有記者Send咗WhatsApp畀我,仲有啲相,問我有咩回應,我就回應佢『你啱啱Send畀我,我先知嘅,我都要出去做嘢,到時候再回應啦,等我處理吓先。』」

伍姑娘指當時收線後,輕輕拍醒睡在身邊的老公:「我叫佢『慢慢起身,唔使驚,而家講啲嘢畀你聽,有記者影到你同女仔一齊喺架車度......』佢聽到即刻彈起身,我話『唔使驚,冷靜啲,我陣間出去做嘢,唔好影響我情緒,啲相影到,唔緊要,兩公婆閂埋門解決問題先,你坦白同我講發生咩事,出到去就由我去回應。』咁我問佢有咩想講,佢話對唔住......話我忽略咗佢,係嘅,因為我擺咗好多時間喺事業上。好喇,等我做完嘢返嚟再慢慢傾,我返到屋企,放鬆晒成個人,坐定定,佢梗係唔知點樣啦,我都叫佢放鬆啲,我承認係少咗陪佢,我真心同佢講呢番說話,我問佢對我有咩感覺先,如果你想分開,就同我分開,如果想再試吓就一齊,所以當時我哋好自然就圓滿解決咗。」

點擊看伍詠薇《金宵大廈2》40秒發癲演技大爆發:

驚訝。(劇集截圖)


開始發狂。(劇集截圖)


藐視。(劇集截圖)


發狂向空氣抱怨。(劇集截圖)


笑。(劇集截圖)


鬧空氣。(劇集截圖)


話女兒條命生得不好。(劇集截圖)


語帶威脅。(劇集截圖)


又再藐視。(劇集截圖)


爆鬧。(劇集截圖)


爆鬧。(劇集截圖)


大喊。(劇集截圖)


憎恨目光。(劇集截圖)


大鬧。(劇集截圖)


威脅。(劇集截圖)


突然又奇怪地笑。(劇集截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!