掃呢頁CODE去手機

2022年4月15日 星期五

鍾麗淇:大女患罕見病 鍾麗淇一句話令旁人放低詫異目光 #鍾麗淇

無綫全新綜藝節目《360秒人生課堂》,由主持林盛斌(Bob)請來不同界別及各有經歷的嘉賓,首集打頭陣的演講嘉賓有素人媽媽黃溢妮,她講到照顧自閉症兒子的 ...






無綫全新綜藝節目《360秒人生課堂》,由主持林盛斌(Bob)請來不同界別及各有經歷的嘉賓,首集打頭陣的演講嘉賓有素人媽媽黃溢妮,她講到照顧自閉症兒子的心路歷程,Bob感動得一再拭淚。


旁聽嘉賓鍾麗淇及區永權亦同樣要面對來自子女的問題,鍾麗淇的11歲大女兒Isabella患上罕見基因病「四號染色體缺損綜合症」,到現在依然未學會說話及步行,每次抱着大女外出面對外人投來的詫異目光時,鍾麗淇都會正向面對,鍾麗淇說:「有時我見啲人望緊佢,覺得點解會行到咁?點解要抱?我就會同佢講呢個係我個女,佢依家練緊行路,就得㗎喇!」


區永權細仔Ambrose於1歲半時被診斷患上中度及嚴重自閉,幸好區永權及太太及早發現及積極面對及處理,現時囝囝情況已大有改善;不過區永權憶述當年得悉囝囝有事一刻,仍是難忍哽咽說:「我記得我太太當時買咗好多相關嘅書,我一路揸車,佢一路喺度讀本書畀我聽、一路喺度喊,嗰一刻我到依家都好記得。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!