掃呢頁CODE去手機

2022年4月15日 星期五

陳慧敏:遇上都是孽緣 陳慧敏認與危地馬拉P先生分手 #陳慧敏

歌手陳慧敏最近由澳門來港宣傳她的新歌《泰姬》,這首歌是她2019年尾到印度旅遊時,望住泰姬陵而創作,她表示當地好多人都好崇拜這個建築物的愛情故事,她說 ...






歌手陳慧敏最近由澳門來港宣傳她的新歌《泰姬》,這首歌是她2019年尾到印度旅遊時,望住泰姬陵而創作,她表示當地好多人都好崇拜這個建築物的愛情故事,她說:「呢個故事背後有好多嘅悲傷喺裏面,對我嚟講係一個好大嘅衝擊。」愛情是她人生一個好的課題,3年前她獨遊土耳其跟來自危地馬拉的P先生,一見鍾情發展異地戀,但她接受東網訪問時承認,已於半年前分手。


慧敏說:「我哋分開咗,但依家仲有聯絡嘅,保持住友情以上戀人未滿嘅關係,我哋一齊時候一直都希望大家開心,呢種緣分好難得,都唔想太過束縛,因為我哋兩個都係好漂泊嘅人生。」對方目前身在土耳其,過去2年因疫情關係,她都有諗過是否一個穩定的狀態才適合自己,她說:「以前會覺得冇所謂,我哋都有討論過,我係咪要去土耳其生活,大家有溝通過,但喺疫情下真係唔容易決定,我冇辦法飛咗好容易返嚟,亦冇辦法後悔,我哋隔咗成2年冇見吖嘛,大家覺得如果用呢個關係去綁住對方,覺得係一種壓力,咁依家大家關係仲係開心嘅,好似朋友咁傾偈。」她表示即以後大家再沒機會見面,這段關係都是美好和美麗,她說:「我哋自己傾開,當時淨係靠個電話,可以一齊咗年幾,係好神奇好美麗,唔會覺得好遺憾。」


過去她有5段戀情,她笑言覺得自己好多孽緣:「我有好多轟烈過程嘅愛情經歷,但都唔完整,我都諗係咪自己嘅問題,喺咪對愛情嘅睇法、諗得太過完美,我每段關係都好長時間同深刻,有段仲去到談婚論嫁嘅階段,我覺得每段情自己都付出好多努力,但係咪自己嘅想法或者行都要改善呢?係咪我嘅心態未適合去到婚姻呢個階段,好多關於愛情上面嘅思考。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!