掃呢頁CODE去手機

2022年4月15日 星期五

趙希洛:趙希洛被黃建東施虐入院:有咩三長兩短要佢養我一世 #趙希洛 #黃建東

憑《金宵大廈》飾演癲婆「何太」一角而首獲「最佳女配」獎的趙希洛,在《金2》中迎更高難度演技外,復遭虐打至入院,要接受多個月物理治療,雖康復逾年半,但受 ...






憑《金宵大廈》飾演癲婆「何太」一角而首獲「最佳女配」獎的趙希洛,在《金2》中迎更高難度演技外,復遭虐打至入院,要接受多個月物理治療,雖康復逾年半,但受傷墮地一刻仍記憶猶新,爆Seed話若有「三長兩短」定要行兇者黃建東負責:「佢要養我一世」。


趙希洛的大律師角色Jessie貫穿劇集《金宵大廈2》,偕黃建東合演單元《對倒》時,人物性格來個360度大轉變,瘋狂度不遜於「何太」,她說:「其實『何太』都唔係咁癲,只係恐怖啫,不過喺單元入面嗰個平行時空嘅角色就好狂野,個誇張度係一嚟就去到100,唔怕觀眾將個角色同『何太』比較,每個角色都係一個生命,只要睇唔到我係趙希洛就得架啦,我覺得呢個角色係我入行以來,同自己個性格最大距離,同埋嗰個角色個妝、啲衫都好唔同,我仲自己設計咗彩蛋,就係『戚戚』哋嘅嘴,唔笑都好似笑咁。」


雖然拍劇時未有如閨密李施嬅般遇到靈異事件,但早前她已自爆被虐打到入醫院,原來「催花者」正是拍檔黃建東:「有場戲係由朝打到晚,搞到全身傷晒,初時怕麻煩唔用墊,但打打下真係好痛要攝墊,最記得佢用道具鐵板打落嚟,突然我覺得自己好似拍慢鏡咁跌咗落個鐵堆度,起番身腳腫咗要敷冰再拍埋佢,我好後悔冇換平底鞋先扭親腳。」之後因被打到攰,駕車回家經紅隧時「瞌着」險釀車禍,最終要接受多個時物理治療才告痊愈,問可擔心傷臉:「如果有乜事,佢要養我一世,但我唔會嫁畀佢。」


至於入行14年未嘗當女一滋味,她覺得做女主角要集天時、地利及人和。性格較宅、不愛出外交際自找機會的她表示:「我都恨做女一,但有啲怕醜唔會自薦,不過如果畀我揀做『女一』定做有發揮嘅『女二』,我一定揀後者。」


服裝: Alice and Olivia

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!