掃呢頁CODE去手機

2022年5月1日 星期日

樂易玲回應余德丞離巢 以公司立場感可惜︰但作為佢嘅長輩很理解 #余德丞 #樂易玲

不過,樂小姐就未有回應余德丞當年希望澄清點燈續命傳聞一事。事源是余德丞曾在2018年踢足球期間,突然心臟出事昏迷入院:「當時有個人出嚟話我阿媽去跪佢幫 ...






不過,樂小姐就未有回應余德丞當年希望澄清點燈續命傳聞一事。事源是余德丞曾在2018年踢足球期間,突然心臟出事昏迷入院:「當時有個人出嚟話我阿媽去跪佢幫我免費點燈續命,但根本我同媽咪唔識呢個人,我哋識嘅人都冇人去搵過佢,我當時好想企出嚟,但公司認為最好嘅回應就係唔回應,最後更只係叫我答:『多謝關心,我沒有回應。』我唔明點解要咁,係啱就啱,係錯就錯,但而家咁回應,咪令其他人更多揣測,有冇諗過咁嘅決定會有影響,仲會伸延落去,以後人哋諗起我都諗起呢件事。我自己做呢行冇所謂,但我媽咪出到去人哋會點諗佢,咁係傷害一個唔係呢行嘅人。到而家我仲可以坐喺度,好多人就覺得係因為我媽咪去點燈續命。」余德丞稱事件令余媽媽備受壓力。

余德丞回覆《香港01》時,未有表明當年時,當年誰不希望他對外界澄清點燈續命傳聞一事。他只特別感謝樂小姐的祝福,他說︰「感恩同樂小姐共事過八年,多謝佢嘅祝福。其實我想表達嘅已經喺我YouTube影片清楚講咗。我都好感恩曾經係TVB度過咗八年嘅時光,希望學到嘅,體會到嘅,都可以學以致用,令我進步成為一個更好嘅人。」

余德丞正在上位中。(IG@yuduck)


余德丞正在上位中。(IG@yuduck)


余德丞正在上位中。(IG@yuduck)


突然宣布離巢。(IG@yuduck)


突然宣布離巢。(IG@yuduck)


突然宣布離巢。(IG@yuduck)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!