掃呢頁CODE去手機

2022年5月1日 星期日

陳山聰:李施嬅操利英語有驚喜 劉江神秘現身搶Fo #劉江 #李施嬅 #李詩韻 #陳山聰

TVB劇集《金宵大廈2》昨晚(29日)大結局,由60年代李施嬅飾演的精神病醫生,與由陳山聰飾演之建築師相遇作為結尾,同時亦揭示了神秘的金宵大廈之原點。 ...






TVB劇集《金宵大廈2》昨晚(29日)大結局,由60年代李施嬅飾演的精神病醫生,與由陳山聰飾演之建築師相遇作為結尾,同時亦揭示了神秘的金宵大廈之原點。而全集最大亮點,當然是曾於上輯出現的重要角色「林老師」劉江登場,第二大驚喜是李施嬅,一口流利的60年代英國口音英語,令網民臣服,紛紛留言:「連60年代中英聲調也做到」、「講英文都咁好聽,簡直全能」!


開放式結局亦來惹來不少揣測,監製葉鎮輝回應時笑言其實結局沒有想像中複雜:「好感謝各位金宵迷諗到咁多可能性,大家嘅諗法好多位都令我好驚喜。我認為《金宵2》最想帶俾觀眾嘅,係一段奇幻又刻骨銘心嘅浪漫愛情故事,裏面兩位男主角陳山聰及張彥博各自用自己嘅方式守護佢哋最愛嘅人,方式未必絕對正確,但都係好不惜一切、好純粹、同希望帶出感動位。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!