掃呢頁CODE去手機

2022年5月1日 星期日

【COLLAR成員】新歌《Gotta Go!》涉嫌抄襲 COLLAR經理人阿Wing:責任全喺我度 #COLLAR

沈貞巧(Gao)、許軼(Day)、邱彥筒(Marf)、蘇雅琳(IvySo)、王家晴(Candy)、蘇芷晴(SoChing)、陳泳伽(WINKA)、李芯 ...






沈貞巧(Gao)、許軼(Day)、邱彥筒(Marf)、蘇雅琳(Ivy So)、王家晴(Candy)、蘇芷晴(So Ching)、陳泳伽(WINKA)、李芯駖(Sumling)組成女團COLLAR人氣高企,日前更推出第三首團歌《Gotta Go!》。

此歌為廣告而創作,網民亦覺得《Gotta Go!》MV拍得COLLAR的8位成員既漂亮又有活力。

【MakerVille】ERROR恨做主角開演唱會 COLLAR披露團綜去staycation晒姊妹情

最新影片推介:

歌迷同情COLLAR

可是,同時有網民指此歌曲有抄襲日本二人組合YOASOBI的成名作《向夜晚奔去》(夜に駆ける)之嫌,另外有網民覺得與King Cream Soda的《妖怪手錶》開場曲有相似之處。

而且有網民發現包辦《Gotta Go!》曲編監三職的C.Y. Kong的IG有follow YOASOBI兩位成員,相信他有留意YOASOBI作品,有網民指:「成個MV明明拍得好好,背後個意義又帶到出嚟,就係毁咗係一人之手 好唔抵。」

C.Y. Kong沒有直接回應事件,不過在前晚於個人IG的限時動態連Po三首歌的旋律,似乎表示很多歌都好類似,以回應網民抄歌的質疑。

經理人攬上身

COLLAR經理人戴穎(Wing)在昨天(4月30日)在個人社交網發文稱:「責任全喺我度,我知道講咩都無用,亦唔需要解釋,我可以做嘅就係汲取教訓,繼續努力。」

雖然她沒表明為甚麼事件負責,不過一般估計她是為抄歌風波道歉,為未有把好關而表示要負責。

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!