掃呢頁CODE去手機

2022年5月1日 星期日

余德丞突然宣布離巢 不滿TVB未澄清點燈續命傳聞連累家人 #TVB #余德丞

TVB上位小生余德丞(Dickson)近年再憑劇集《青春不要臉》人氣急升,但他竟突然在YouTube自爆已離巢,與TVB結束8年賓主關係。余德丞在片中 ...




TVB上位小生余德丞(Dickson)近年再憑劇集《青春不要臉》人氣急升,但他竟突然在YouTube自爆已離巢,與TVB結束8年賓主關係。余德丞在片中清理在TVB的儲物櫃,更講道:「其實都啲傷感,但舊嘅唔去新嘅又點會嚟。」除此之外,他更大爆自己一直對公司未能澄清點燈續命傳聞一事耿耿於懷。

事源,余德丞曾在2018年踢足球期間,突然心臟出事昏迷入院:「當時有個人出嚟話我阿媽去跪佢幫我免費點燈續命,但根本我同媽咪唔識呢個人,我哋識嘅人都冇人去搵過佢,我當時好想企出嚟,但公司認為最好嘅回應就係唔回應,最後更只係叫我答:『多謝關心,我沒有回應。』我唔明點解要咁,係啱就啱;係錯就錯,但而家咁回應,咪令其他人更多揣測,有冇諗過咁嘅決定會有影響,仲會伸延落去,以後人哋諗起我都諗起呢件事。我自己做呢行冇所謂,但我媽咪出到去人哋會點諗佢,咁係傷害一個唔係呢行嘅人。到而家我仲可以坐喺度,好多人就覺得係因為我媽咪去點燈續命。」余德丞稱事件令余媽媽備受壓力。

他與伍樂怡重現《神鵰俠侶》經典一幕:

小龍女仙氣造型大放送。


小龍女仙氣造型大放送。


戴祖儀嘅角色點解無啦啦又會出現喺玉女心經嘅場口架呢?


好多你估唔到嘅當年電視台當紅小生花旦同經典片段,都會以特別形式出現喺劇集入面。


伍樂怡「合成」戲拍出嚟效果,驟眼睇好似真係同湯鎮業做緊對手戲。


伍樂怡「合成」戲拍出嚟效果,驟眼睇好似真係同湯鎮業做緊對手戲。


聽聞呢個「歡樂今宵」牌,係道具部同事專登整番出嚟。


「歡樂今宵再會….」係咪又係見畫面有聲呢?


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


其實好多道具都係劇組花咗好多心思同時間搵番嚟或者專登搵人整,誠意爆燈。


由譚玉瑛飾演兒童節目監製真係別具意義。


戴耀明飾演天哥,係藝訓班班主任兼導師。


江欣燕在劇中飾演一位溫柔嘅媽咪,同囝囝丁子朗有大量感人場口。


黎燕珊飾演一名將囝囝視為掌上明珠嘅傳統母親。


飾演余德丞爸爸嘅陳嘉輝,喺劇入面係麵檔老闆。


謝可逸。


尹詩沛飾演余德丞嘅惡死家姐,二人互動相當搞笑。


鄧智堅飾演藝員科高層。


陳俊堅


黃庭鋒


徐文浩


呂靜文


李家鼎


而他回覆《香港01》時就指:「都唔係突然之間做嘅決定,考慮咗一段時間,順住自己思路走,想試下見識下唔同嘅嘢。(係咪續約條件麻麻呀?)唔關事嘅,我都33歲,真係想試吓新嘢。」

周秀娜曾與余德丞傳出姐弟戀。(IG:@yuduck)


余德丞變肥仔唔使增肥,CG合成就得喇。(節目截圖)


睇番啲劇照,余德丞又真係幾靚仔喎,仲有陽光感十足嘅笑容。


蔡思貝自去年上載呢張為余德丞慶生相後,就未有再貼二人合照。(IG:@sisleychoi)


2019年拍《福爾摩師奶》時,江嘉敏跟合作的余德丞傳過拍拖。(Instagram@kaman_kong)


余德丞給人陽光大男孩的感覺,意外後復出也會給予人一種堅強的形象。


蔡思貝余德丞呢啲係咪叫友達以上戀人未滿?(IG:@sisleychoi)


《娛樂大家》中的阿姐、森美、蘇永康、余德丞。(官方圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!