掃呢頁CODE去手機

2022年7月26日 星期二

胡楓開紅館請唔到謝賢:做影帝之後就聯絡唔到 #胡楓 #謝賢

胡楓(修哥)將在9月舉行「修哥90迎金秋無限楓騷演唱會」,今次除咗係修哥以90歲高齡5度踏上紅館舞台之外,今日喺記者會上,李克勤、姜皓文、欣宜等人都有 ...




胡楓(修哥)將在9月舉行「修哥 90 迎金秋 無限楓騷演唱會」,今次除咗係修哥以90歲高齡5度踏上紅館舞台之外,今日喺記者會上,李克勤、姜皓文、欣宜等人都有拍片祝賀。而修哥更閘場預告將會有逾80位嘉賓,陣容絕對係紅館歷年之最。由於開騷當日適逢中秋節,為咗讓修哥以及觀眾可以與家人團圓,開騷時間將定在下午三時,修哥更講到明唔會encore 。

修哥接受訪問時,透露平日會邊散步邊唱歌,可以說是隨時準備開騷的狀況。「預計會唱30首歌以上,不過唔知會唔會cut我歌,因為有嘉賓,所謂80個嘉賓其實都係好朋友,我唱時佢哋一齊jam歌。」問到契仔學友會否到場,修哥表示4年前自己開騷時,由於學友人不在港,故特意每晚用衞星實時連線與他對唱。「我好開心,以為唱一晚,點知佢兩晚都咁做,我好感動,佢無啦啦為咗我使幾廿萬,我真係好唔好意思,所以每次見佢都叫唔再搞。(會唔會請男團MIRROR或Super Tiger 做嘉賓?)呢個真係要由係主辦方去決定同聯絡啦。」

好友謝賢(四哥)早前榮升影帝,問到有否致電祝賀,修哥說:「佢無聽電話呀,我有留言恭喜佢,我之前仲同佢食午餐,但做影帝之後就聯絡唔到,真係豈有此佢。(知唔知佢身體狀況?)都唔知佢身體狀況,因為都無聯絡到。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!