掃呢頁CODE去手機

2022年7月26日 星期二

區明妙:區明妙慘被古惑仔拍裸照 成功奪去孔德賢「初吻」 #區明妙 #孔德賢 #裸照

無綫新人區明妙(妙妙)日前為一場被古惑仔迫拍裸照戲份拍攝,而孔德賢(Danny)就英勇救佳人,更被妙妙奪去螢幕初吻。Danny事後指當時非常怕羞,心跳 ...






無綫新人區明妙(妙妙)日前為一場被古惑仔迫拍裸照戲份拍攝,而孔德賢(Danny)就英勇救佳人,更被妙妙奪去螢幕初吻。Danny事後指當時非常怕羞,心跳加速,大讚妙妙是好對手。


現年21歲的無綫藝人區明妙向來受網民「歡心」,曾被指激似韓國Twice成員周子瑜的她,被封為「港版子瑜」,社交平台擁有近10萬粉絲。近日她繼續被監製起用,拍攝新劇《你好,我的大夫》,更在劇中有不少挑戰。日前,她就於天台拍攝一場被迫拍裸照的戲份,堅持不用眼藥水上陣的她相當專業,更成功奪走Danny的螢幕初吻。


區明妙於劇中被古惑仔捉上天台,強迫拍裸照,她透露近日與Danny拍了一場「錫錫」戲 ,自爆奪了對方的營幕初吻。她受訪時謂:「我同Danny條感情線係好悲慘。(有冇親密鏡頭?)我攞咗佢嘅螢幕初吻,我自己嘅螢幕初吻喺拍《愛上我的衰神》時已經畀咗許俊豪。(有冇教佢?)冇呀!我拍時唔知,拍完佢先同我講,之前《婚後事》我都有咀戲,(有冇男朋友?)冇!可以放膽去錫。」


而Danny向來好動,雖然於此劇中他飾演中醫,但都有不少動作場口,他笑言不怕辛苦,想趁後生拍多點動作戲,自言最想嘗試做臥底角色。而說到與妙妙的接吻戲,Danny謂:「我一定會記住,螢幕初吻係畢生難忘,拍時大家一定有怕羞,(佢係老手嚟!)佢係成日錫,我係第一次,初頭錫臉唔敢錫落嘴,但導演話唔收貨,最終錫落嘴,但係同妙妙拍戲好開心,佢年紀細細,但演技好好,好專業,我自己嗰一刻都緊張,心跳加速。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!