掃呢頁CODE去手機

2022年7月26日 星期二

陳嘉慧:被好姊妹紮針嗌唔停 陳嘉慧好驚拮錯位 #陳嘉慧

藝人陳嘉慧於無綫劇集《回歸》演視帝郭晉安(安仔)養女,性格精靈活潑,乃哎呀哥哥周嘉洛的「跟尾蟲」,日前嘉慧出席活動時,笑指有網民把她於劇中的搞笑行為C ...






藝人陳嘉慧於無綫劇集《回歸》演視帝郭晉安(安仔)養女,性格精靈活潑,乃哎呀哥哥周嘉洛的「跟尾蟲」,日前嘉慧出席活動時,笑指有網民把她於劇中的搞笑行為Cap成片,上載社交網開心Share,她說:「佢話我有場戲拎住糖水彈彈下好搞笑,我睇番都覺得係嘅(安仔讚你表現好好!)多得『老竇』同班老戲骨前輩推動,帶動我情緒啫,希望觀眾鍾意啦!」


忙於拍攝新劇《你好,我的大夫》的她,表示參演的演員大多於《回》劇已合作,如何廣沛、游嘉欣,故友誼及默契早已建立,令《你》劇開拍時毋須花時間磨合,她說:「大家熟咗,新劇又係演好朋友,我同嘉欣係孖公仔,所以唔使開工都會約埋一齊玩。」更指劇中飾演醫師,開拍前也有跟中醫師學紮針,對於好姊妹游嘉欣烏龍把針拮遺留肚皮上,嘉慧聞言笑說:「個個提起游嘉欣就好驚,我有畀佢拮腳,但係不停咁嗌,因為好驚佢拮錯,唔知支針去咗,相信我自己紮針會放心啲!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!