掃呢頁CODE去手機

2022年7月26日 星期二

菊梓喬(Hana):菊梓喬獲獎冇慶祝 吳卓羲唔講恭喜! #吳卓羲 #菊梓喬

歌手菊梓喬(Hana)4年前熱爆歌《忘記我自己》,在影音平台創下逾2,000萬收收次數,唱片公司為她在尖沙咀舉行慶功宴,TMG高層何麗全和張仲恒,還有 ...






歌手菊梓喬(Hana)4年前熱爆歌《忘記我自己》,在影音平台創下逾2,000萬收收次數,唱片公司為她在尖沙咀舉行慶功宴,TMG高層何麗全和張仲恒,還有邵氏高層樂易玲,作曲人張家誠現身撐場,並宣布將與鄧智偉合作新歌《隨意瞞》。


對於一眾高層撐場足證重拾唱片公司「一姐」地位,Hana笑言:「從來都唔係一姐,點會有改變?」對收看次數數字或喜出望外,因怕有壓力,所以少留意數字:「不過聽到整個頻道總數字達1億,我啲虛榮心都晒嚟!希望做多啲唔同嘅音樂,大家唔厭倦。」又指出席頒獎禮前跟高層張仲恒見面,發現大家對音樂理念很相似:「佢好熱血。(傾加長合約?)仲有好長嘅時間,希望繼續行落下去。」


講到金曲獎頒獎典禮獎上只奪1個「最佳中文唱片獎」女歌手獎,歌迷有感她成績比往年遜色,她表示得該獎已很犀利,現在不流行唱片,但仍有歌迷繼續買碟,用行動支持她,好錫她。問到緋聞男友吳卓羲可有為她慶祝?她說:「冇朋友幫我慶祝。(恭喜都沒講?)冇呀。(係你歌迷?)我都不知。」問到不是想拍拖?她笑言是想結婚,但事業好重要,問可有人求過婚?她指好多人講,因每段感情男生都會掛在嘴邊。她表示將與鄧智偉合作《隨意瞞》,對方豪言將超越莫文蔚的《呼吸有害》,她說:「同莫文蔚唔同級數,唔好畀太大壓力我,用初衷嘅感覺錄了。(吳若希首《越難越愛》累積咗7年時間先有2,000萬收看次數,現比師姐更快達標?)唔好咁講。(對手變咗小師妹炎明熹?)唔敢比較,大家唔同年代,我哋有一齊唱過《呼吸有害》。」


TMG(前名星夢唱片)行政總裁張仲恒,對於傳華納不滿旗下歌手張天賦在《香港金曲頒獎典禮》中,只得男新人獎銀獎,要屈居得金獎的環球新人王曾比特之下,故華納旗下歌手全數缺席頒獎禮以示無聲抗議,他表示:「未清楚華納嘅情況,會了解吓,但相信一間唱片公司唔會為一個獎而咁做,亦唔會相信唱片公司和媒體公司長期唔合作,或者華納唔係將重心放喺頒獎禮上面,無綫同華納唔會為傳聞而影響關係。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!