掃呢頁CODE去手機

2022年7月26日 星期二

MIRROR:MIRROR演唱會︱12子空降型爆登場 勁歌熱舞震撼紅館 #MIRROR

「MIRROR.WE.ARELIVECONCERT2022」吸引大批圈中人捧場,包括汪明荃、鄭裕玲、MakerVille高層魯庭暉、組合ERROR成員 ...






「MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022」吸引大批圈中人捧場,包括汪明荃、鄭裕玲、 MakerVille高層魯庭暉、組合ERROR成員肥仔、193、阿Dee及保錡、謝安琪和老公張繼聰及仔女、男子組合P1X3L、師妹女圑COLLAR等。


演唱會於8時45分開場,MIRROR穿上白色西裝出場,全場哄動,被吊在半空的12子緩緩跌落舞台,寓意成功空降紅館。12子在煙花及震撼紅館的尖叫聲下,勁歌熱舞連唱3首圑歌,包括《Innerspace》、《Reflection》及由Tiger、Jeremy負責Rap《All In One》。之後由Jer在鋼琴家的伴奏下,單飛打頭陣獻唱《黑夜不再來》,之後Jeremy、Frankie、Stanley、Anson Lo輪流「Solo」。MIRROR 12子熱唱勁舞3首圑歌後,由Jer單飛打頭陣,在鋼琴手的伴奏下唱出《黑夜不再來》,而他站在來回移動的天橋上,感覺有點牙煙,到Jeremy獨唱《半》,之後輪到Frankie及大露背的Stanley獨唱,而4子同台合唱,也沒有交談半句,終於到姜濤上台,他深情演繹了《作品的說話》。


曾傷及手指的Anson Kong,終於傷愈,事隔約年多,可彈住結他在演唱會中獻技,還有樂隊伴奏《金星女孩》及《信之卷》,他說:「係咪估唔到第一個講嘢係我,陣間有個兄弟同我唱歌,你哋估到係邊個咩?」全場起哄,lan現身台上。


Frankie在台上分享如何煉成隱形人,盡顯其感性一面:「好似黑洞咁被吸入去,被隊友搶咗講,又話我冇嘢講,真係好難,不過都有人讚Frankie好專業,因為成個訪問都喺度笑!出道好有抱負,想為世界有貢獻,依家MIRROR嘅目標變咗我嘅目標,我跟住呢個目標行,愈嚟愈迷失,甚至乎冇咗自己。隊友好多嘢做,我匿喺屋企望住四面牆,尤其疫情,窮到要問人借錢,依家我有返多啲嘢做,識得用態度度過低谷。」他又說現30歲才由舞蹈員轉職做歌手,呼籲鏡粉跟他一樣,戒除壞習慣,不要相信自己做不到,不要先放棄自己:「咁就乜都有可能!我要問大家借信心,可以借啲畀我嗎?」全場報以雷動掌聲成鼓勵。
他訴完心聲後,其他11子再度登場,而眾圑友身上的服裝都印上自己的肖像,相當有個人風格,之後齊升到高台再繞場一周。


隊長Lokman和Tiger台上打鼓,一輪鬥鼓後,Stanley和Jer攞住結他再登場,組成MIRROR Band,唱出《Yellow Fever》、《黑之呼吸》和《收聲多謝》,場內氣氛熾熱。Rock完一輪完後,到Ian唱情歌《Distance》和《留一天與你喘息》,《留》曲後段時全場大合唱。愛錫「神徒」的Anson Lo主動走近「神徒」揮手打招呼,氹到「神徒」快缺氧暈倒,至於Frankie又伸手跟粉絲握手。


Edan出場唱《E先生連環不幸事件》時,發生機件故障,起身轉了兩次圈都失敗,全場大叫:「Edan」為他打氣。後來又因為鋼琴key出錯,工作人員上台急急修理,他執生說:「畀個位我講嘢添,呢啲騷意外成日都有。邊Part最好睇?一定係呢一Part,因為12場剩係得呢場有。」


Anson Lo上台同Edan對彈,黑白雙煞Look,然後「田牧CP」合體,「唔同色情侶裝」對唱 。Edan話好開心請到Anson Lo一齊跳舞,Anson Lo話:「呂生講呢啲。」最後,12子再換上黑色禮服出場,再度掀起高潮。全場觀眾起身並表現不捨!


演唱會晚上11時30分完場,粉絲大叫encore叫足5分鐘。12子以Casual wear登場再次娛賓,並表示:「多謝你哋陪伴我哋一齊,本來好緊張,但係見到你哋就冇嘢嘞。」然後讀出鳴謝名單,並表示:「有你哋(粉絲)幫手開咗個靚頭,可唔可以幫我哋大合唱?嚟返個靚尾?」最後兩首歌來個全場大合唱。最後於11時52分12子全體落台。完場後有女粉絲大讚演出好精彩,以第一場來說比99分,留1分為進步分。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!