掃呢頁CODE去手機

2022年10月4日 星期二

《美麗戰場》:劉佩玥為上車慳到盡 就快儲夠首期做業主 #劉佩玥 #美麗戰場

劉佩玥、陳曉華、陳山聰、方力申、何依婷、丁子朗今日(3日)在鑽石山宣傳今晚首播的無綫台慶劇《美麗戰場》。女主角陳瀅身在法國出席時裝周,缺席宣傳,但「阿 ...






劉佩玥、陳曉華、陳山聰、方力申、何依婷、丁子朗今日(3日)在鑽石山宣傳今晚首播的無綫台慶劇《美麗戰場》。女主角陳瀅身在法國出席時裝周,缺席宣傳,但「阿寶」亦不忘在巴黎鐵塔下,越洋拍片為劇集打氣。


劇中「三姊妹」3缺1由劉佩玥、陳曉華頂上孭飛宣傳,劉佩玥笑說:「都羨慕陳瀅去咗巴黎做嘢,自己有兩三年冇去旅行,佢係勇者嚟,中間仲飛過兩三次,不過佢只係缺席今次宣傳,之後就會返嚟。(叫陳瀅送包包答謝?)其實呢幾年對於買嘢意欲都減少咗,目標係買樓。阿Bob(林盛斌)開劇之前都話有錢一齊搵,有樓一齊買,嚟緊會一齊都有幾個工作,唔怪得陳瀅都話羨慕同阿Bob做CP。(儲夠首期未?)努力中,自己入行以嚟都算節儉嘅,都算儲到錢,離目標已經唔遠,希望呢兩年可以完成買層樓畀媽咪嘅承諾。」


陳曉華被問到可有買樓目標,她笑謂拍劇多了個「阿媽」日哦夜哦灌輸理財之道,她說:「自己好大頭蝦,阿Moon好好,分享咗好多理財知識畀我,除咗冇煲湯之外,真係好似我阿媽,依家27歲,希望30歲可以買樓。」


劇中被丁子朗糟質的她被問到可希望與丁丁組成CP搵錢?她笑說:「佢有另一套台慶劇喎,唔知會唔會揀我,不過佢喺劇裏面摑咗我10巴,佢係欠咗我嘅。」劉佩玥笑言陳曉華當日拍完被摑戲,還大讚她面色比平日紅潤,但原來是中了「還原靚靚拳」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!