掃呢頁CODE去手機

2022年10月4日 星期二

陳奕迅演唱會|座位表依然絕望 但出現最靚位有得公開賣 #陳奕迅

陳奕迅《FearandDreamsEasoninConcert2022」演唱會6號公開發售,事前已表明今次沒有銀行優先訂購,大會指會放近五成飛作公售, ...




陳奕迅《Fear and Dreams Eason in Concert 2022」演唱會 6 號公開發售,事前已表明今次沒有銀行優先訂購,大會指會放近五成飛作公售,等公眾可以買到多更多飛。不過今日紅館網上已經出現放售座位表,抬起眼望望,依然絕望!

不過在絕望之中,依然可以見到一點光明!有別於過去大部份演唱會,最前排最靚位,不再被優先訂購客戶霸佔,公眾有望買到最靚最近舞台座位置。這漆黑之中兩格黃,盡顯陳奕迅對歌迷之愛!

既無優先訂購,那麼黑了的格是留給誰人?
小部份是演唱會贊助商的預定票及內部認購,歌迷等足9 年,Eason一傳12月開騷,內部認購已經瘋搶實屬正常,據知現時內部是「超額」認講中。由於政府規定,一定要最少有三成門票公售,加上Eason堅決要求,結果才有今天這個近五成座位公售的「依然絕望座位表」面世。

最近Eason 應該忙緊籌備演唱會,不過網上有一張Eason身在巴黎照片,
身上穿上寫上「Fear and Dreams」的藍底no hooded sweatshirt,坐於街頭,而該張相寫上 「當年今日」。

究竟Eason當年今日在巴黎街頭有甚麼搞作?其經理人甘菁菁說 :「之前去籌備演唱會啲衫。」
問到張「依然絕望座位表」,甘菁菁表示:「我哋已經安排左近五成嘅飛出去公開發售,始終都有贊助同內部認購既飛要分配,但我哋都盡力做啦,希望大家六號都可以買到飛。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!