掃呢頁CODE去手機

2014年4月23日 星期三

[FACE 361] 古天樂父愛笑容 古天樂,MF,




近排忙緊拍《 5個小孩的校長》嘅古天樂,上週四( 17日)已經收拾好心情出席慈善活動。影帝?下年再嚟過囉!

FBI

古天樂父愛笑容

同獎項冇乜緣嘅古天樂,入行近 20年都只係攞過電視台嘅豬肉獎,上週日( 13日)再一次失落金像獎影帝,之後仲要俾成龍寸咗一下,話同佢一樣拍咁耐都未攞過獎,真係火都嚟!

上週四( 17日)古仔收拾好心情,出席一個兒童慈善基金會活動。當日佢比平時多咗笑容,仲不時同班小朋友有互動。向來都有做慈善工作、喺國內仲靜靜雞起咗 61間學校嘅古仔,仲自爆曾經帶過一個有病嘅小朋友去佢收藏玩具嘅地方,搞到個小朋友鬼咁開心起勢影相。咪睇古仔黑黑實實 cool到震咁,見到可愛小朋友即刻父愛出曬嚟囉! 43歲仲單身嘅古仔,幾時搵啱人結婚先?

古仔同小朋友頭黐頭,呢啲畫面平時好少見。

入行近 20年,搵過億嘅古天樂一直低調行善,近 5年來喺內地捐建咗 61間學校,但佢就一直低調行善,只透過經理人回應過:「捐幾多錢唔想講。自己有少少成就,有能力就幫忙,會一直做落去。」呢間舜江希望小學就係由古仔捐錢興建。

尷尬笑

上週日( 13日)喺金像獎現場,俾成龍話佢同自己一樣冇攞過獎,即被網友加咗個粗口畫面。



鍾意就快D Share啦!