掃呢頁CODE去手機

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 陸永最識𠱁老婆 MW,




陸永同靚靚老婆 Reina一向好恩愛,成日人前人後曬 sweet,令一眾朋友對佢哋羨慕嫉妒恨。

媽咪姐

陸永最識𠱁老婆

陸永最近成日唔喺香港,又要「低俗」講 World Cup,面對一眾性感女郎,已有家室的陸永就一早向老婆打定強心針:「我已經唔識睇女仔,睇男仔我就識。」

陸永冧老婆嘅招數仲有好多㗎!早排 Reina就喺 facebook大曬老公陸永出 trip前 send俾佢嘅甜蜜訊息。而當 Reina喺屋企日織夜織手繩,以解相思之苦嘅同時,陸永亦靜靜雞 book定車要老婆上佛山陪自己拍戲,睇嚟係陸永要解思妻之苦多啲喎!

想𠱁老婆開心嘅男士,就要學陸永咁,係咁 send「愛」的訊息;老婆 Reina就喺微博曬幸福。兩公婆肉麻到呢。

陸永錫到兩個女燶,不時喺微博大曬家庭樂。



鍾意就快D Share啦!