掃呢頁CODE去手機

2014年11月6日 星期四

[壹週刊 - 1287] 周柏豪溝女失敗 柏豪,周柏豪,M1,




出手前,周柏豪 full power望住小妹妹,點知原來唔過電,就算出動朱古力,都要食檸檬。

同你吟一吟

周柏豪溝女失敗

耐不耐就有緋聞嘅周柏豪,唔理真好假好,起碼異性緣暢旺,不過,亦有失手嘅一刻。

上個禮拜二(十月二十八日),周柏豪喺銅鑼灣幫朱古力品牌拍廣告,佢仲 call埋班 fans做路人甲,一齊响街頭玩遊戲。

偶像叫到, fans一呼百應,雖然冇出鏡費,不過可以近距離同周柏豪合照,乜都抵番晒。其中有位媽咪 fans抱埋囡囡一齊落場,周柏豪攞住朱古力諗住氹細路,點知妹妹唔領情,扁晒嘴扭計唔受溝。周柏豪唔想再俾𡃁妹請食檸檬嘅話,可以考慮吓開拓兒歌市場喎。

食檸檬

大班 fans仆去廣告拍攝現場做路人甲,冇錢收冇飯盒,只可以近距離影偶像。



鍾意就快D Share啦!