掃呢頁CODE去手機

2014年11月6日 星期四

[壹週刊 - 1287] 陳慧琳老公走鬼 陳慧琳,M1,




萬聖節夜, Alex傍住扮成蝙蝠俠嘅蝦餃仔走去隔籬鄰舍拍門攞糖。

同你吟一吟

陳慧琳老公走鬼

外國萬聖節傳統,細路仔會走去隔籬鄰舍拍門問人攞糖食,一家四口住加多利山獨立屋嘅 Kelly陳慧琳,萬聖節當晚(十月三十一日)兩個寶貝仔蝦餃仔同小龍包都有出動,哥哥扮蝙蝠俠,細佬就扮蜘蛛俠,由爸爸 Alex同外傭姐姐傍實,出動拍門攞糖,不過一見到《壹》仔, Alex就即刻走鬼,先護送蝦餃仔返入屋,再抱住小龍包走。

兩個小朋友悉心打扮, Alex亦有花心思,除咗喺屋企門口掛上骷髏骨頭,用棉花扮蜘蛛網,每當有細路拍門, Alex就戴住個白面白髮殭屍面具開門,嚇到班小街坊 V嘩鬼叫。

只有兩歲嘅小龍包,扮迷你版蜘蛛俠,再攞住個南瓜袋出動,發現《壹》仔後, Alex即刻抱小龍包跑返屋企。

當有小朋友拍門攞糖食, Alex就會扮殭屍開門,扮相都好得人驚。



鍾意就快D Share啦!