掃呢頁CODE去手機

2014年11月6日 星期四

[壹週刊 - 1287] 上過 A1頭條  DJ路芙遭尋仇捱三刀 M1,




路芙憶述被斬當日,話兇徒原想劏肚攞佢命。

探熱針

上過 A1頭條  DJ路芙遭尋仇捱三刀

近日在《老表,你好 hea》飾演針灸中醫師「 Peter仔」的 DJ路芙,成功入屋兼亮相娛樂頭條,但原來在廿多年前,因被陀地尋仇身中三刀,曾登上 A1頭版主角。俾人劈都冇事,命硬路芙近年更發現三分一腸道壞死,惡病纏身今日依然行得走得,四十六歲路芙果然硬淨!

與陀地交涉惹禍

有指原名曾潔芳的路芙,未做 DJ前,於九一年任職製作公司期間曾招來殺身橫禍。當年八月,她在彩虹邨附近舉辦一元拍賣展銷會,遇上幾名惡煞收陀地,只有二十三歲,工作經驗尚淺的路芙,因身為主辦單位職員,頂硬上跟惡人交涉,據悉她講了一句:「等我返去問吓老細先!」結果觸怒勒索不果的惡煞,數日後,路芙便在公司後樓梯洗手間遇襲,身中三刀。

本刊翻查九一年八月的新聞,發現路芙被斬案件。據報導指,案發地點是曾潔芳(路芙原名)位於山林道的公司,下午她獨自到洗手間,一名年約二十五歲、戴眼鏡男子突然撲出,手持軍刀向她狂斬。路芙情急下用手一擋,令右手掌心至手腕位置被刀劏開,左大腿及上唇亦各捱一刀。血如泉湧的她負傷拼命呼喊,驚動公司職員,兇徒才收手棄刀逃走。

91年 8月在多份報章,發現原名曾潔芳的路芙被斬案。當日除手腳,上唇也捱了一刀,故送院時人中位貼上紗布。

右掌被劏開

當日為擋刀,路芙右掌被兇徒由掌心至手腕被劏開,斬斷手筋及靜脈,送院搶救四小時。今至仍留下一條縫了廿七針的長疤。

醫生一度斷定路芙的右掌永久殘廢,她要轉用左手揸筷子。不過經年多苦做物理治療,右掌奇跡康復八成功能。

在《老表 2》飾演 Peter仔,令形象別樹一格的路芙成功入屋。

大腸腐爛

捱三刀大難不死,命硬路芙原來一直多災多難,不只一次走過鬼門關。「佢因為被人斬,上過報紙 A1。你咪睇佢好精靈,佢十七歲就患上糖尿病,一路靠藥物控制住。三年前又驗出因為細個患過肺癆醫唔清,肺癆菌入咗腸,搞到而家有三分一嘅大腸出現腐爛。以為要入院切腸,點知又俾佢食藥控制到,唔使開刀。佢見自己一次又一次大難不死,結果信咗主,仲好虔誠,手腳都紋晒經文同十字架。」知情者說。

本週一(十一月三日),記者到新城電台向路芙求證,並出示她被劈的 A1報導,路芙承認當年因陀地費問題遇襲,兇徒仲想攞佢命。「我去完廁所洗手,個兇徒從後箍我頸,另一隻手就準備插把刀落我肚,我自然反應一手推開,把刀順勢斬咗落我左邊大腿。佢再嚟一刀,我右手再擋就俾佢劏開。慶幸當時我戴住隻鋼錶,條鋼帶幫我卸咗力,仲保護到手腕條大動脈,否則凶多吉少。加上我把聲夠大,一嗌救命驚動晒成層樓嘅職員,嚇到兇徒即走,不過佢臨走前都响我上唇劈多一下。」

跟阿 Bob同是新城 DJ的她,同樣係唔爆嘅嘢唔扮,呢身雪姑七友 look,好有魯芬味道。

路芙主持電台節目《恐怖熱線》多年,靈異形象深入民心。

右掌被定殘廢

由於手筋及靜脈被斬斷,醫生斷定路芙的右手掌會永久殘廢,但唔服輸的她,花了一年時間日日捱痛做物理治療,監生扯開逐漸萎縮的手掌,結果手掌的活動能力奇跡地回復八成功能。「當日醫生話就算駁番啲筋,生番出嚟嘅肉,會黐到啲筋,令我右手掌撐唔開,失去大半功能。我唔忿氣,咪日日捱住劇痛扯開自己隻手掌,又不停練寫字,而家起碼可以右手揸咪搵食,唯一障礙係單手扣唔到鈕。」

至於兇徒最終有冇落網,她說:「警方根據大廈閉路電視拍到兇徒樣貌,好快拉咗人,但我以為認人好似睇戲場面咁,隔住玻璃。點知原來係面對面,搞到我好驚。加上被斬時我係從洗手盆塊境望咗佢一眼,唔係好深印象,所以當日無辦法確認邊個至係兇徒。呢件事之後我出現驚恐症,唔敢一個人去洗手間。之後仲離開香港,喺美國同加拿大住咗兩年先好番。」

返社團教會

經歷奇特的路芙,連所屬嘅教會「得勝團契」都爆過人,專收悔改歸正途的社團大佬。她的教友有曾叱咤風雲的 348Disco揸 fit人 Teddy哥(洪漢義),及盲亨詹昌盛。而傳道人劉冬青是昔日江湖人物,《老表 2》中的小籠包,正是以他作藍本。

大難不死後,信主的路芙在右手紋上多段聖經金句,其中有:「不可含恨到日落。」

冬青傳道

Teddy哥

盲亨



鍾意就快D Share啦!