掃呢頁CODE去手機

2014年11月6日 星期四

[壹週刊 - 1287] Stephy戰鬥格啪魚蛋 Stephy,鄧麗欣,M1,




排隊等的士去食晚飯前,兩個先啪魚蛋,完全唔驚運動後不可即食大忌。

同你吟一吟

Stephy戰鬥格啪魚蛋

餅女各散東西後, Stephy鄧麗欣自言同 Cookies成員 Angela、 Kary、 Miki經常聯絡,幾姊妹約活動之餘,仲會一齊出埠散心。

Stephy並非亂吹!早個禮拜,《壹》仔就喺銅鑼灣見到佢同 Angela(區文詩)一齊做完運動後,走咗去時代廣場附近間魚蛋檔㓤魚蛋,之後一齊搭的士,去咗跑馬地開餐直落。

啱啱打完拳,就即刻食嘢落肚,本來係大忌,但睇 Stephy同 Angela兩位,身形 fit得嚟仲好戰鬥格,既然大把 quota,冇有怕

同齡都係三張一嘅 Stephy同 Angela個 body仲係一副戰鬥格。

Angela冇孭袋,要夾住對 Boxing Gloves,再揸兜魚蛋係咁㓤,好餓。



鍾意就快D Share啦!