掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

沈震軒嘲蔡思貝超級「洗衫板」 蔡思貝,沈震軒,




蔡思貝(Sisley)、沈震軒(Sammy)及譚凱琪等前晚出席無綫劇《衝線》首播飯局,首度擔正的Sisley坦言心情緊張,雖然拍攝時與羅仲謙傳緋聞,但不擔心劇集播出後,緋聞會被翻炒。而身旁的Sammy則透露劇中與Sisley及阿謙發展三角戀,不過現實中的他絕不容許此情況出現,問到可有女友,他說:「搵緊呀!因為之前追女仔失敗咗,我都冇拍拖4年。」問到是否被Sisley拒愛,Sisley即笑說:「佢點會追我?成日話唔鍾意洗衫板,大家誤會咗」Sammy聞言即反擊:「係比洗衫板更洗衫板!依家我着重感覺,要溝通到,兩年前我都未想拍拖,但最近同我同年齡層嘅都結婚生仔,覺得自己唔可以咁,所以開始去搵對象。」

沈震軒及蔡思貝在劇中有多場感情戲,令人期待!

譚凱琪出席新劇首播飯局,打扮樸素。

沈震軒及蔡思貝在劇中有多場感情戲,令人期待!

譚凱琪出席新劇首播飯局,打扮樸素。

鍾意就快D Share啦!