掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

風流賬成籮驚傳患暗病 吳浩康龜縮鍾舒漫封口 吳浩康,鍾舒漫,




風流賬成籮驚傳患暗病 吳浩康龜縮鍾舒漫封口



其他影片:>>






風流賬成籮 吳浩康驚傳患暗病

吳浩康被本報踢爆背女友鍾舒漫(Sherman)於一個月內連𠝹六女,形象跌落谷底的他繼日前缺席英皇團拜後,前晚英皇群星齊撐蔡卓妍(阿Sa)新戲《雛妓》首映,鍾舒漫現身撐場但拒受訪,相反吳浩康就繼續玩失蹤避見人,昨日又有雜誌爆他因太風流,曾於前年驚傳患暗病!

記者昨日分別致電向吳浩康和鍾舒漫求證,但兩位主角都沒回覆,曾於大前年跟吳浩康拍拖的𡃁模唐紫睿(Hazel)在電話說:「Sorry,唔再回應關於吳浩康嘅嘢啦。」對於吳浩康因風流傳有暗病,她說:「Sorry,唔知,冇回應啦。」

有指媾女無數的吳浩康曾向好友炫耀:「搞大肚就落咗佢!」問Hazel有否跟他試過搞出人命?她說:「冇呀,同佢劃清界線。」



■吳浩康被爆前年傳患暗病,都怪他太風流所致。資料圖片



■鍾舒漫(右)雖原諒男友連𠝹六女,但前晚亮相時拒受訪。



■莊思敏前晚出席春茗,指不能接受男友不忠。

莊思敏難容不忠

至於吳浩康另一位前度莊思敏,前晚到金鐘出席銀都機構春茗,對於鍾舒漫原諒了偷食吳浩康,莊思敏說:「呢啲係佢兩個決定嘅事,最重要兩個人相處開心。」問若發生在自己身上如何處理?莊思敏暗寸:「如果係我就唔得,每人性格唔同,我接受唔到不忠,呢個世界有唔同種類嘅人,想一齊有唔同經歷。」

問有否遇過男友偷食?莊思敏說:「其實好容易遇到不忠,主要睇點樣避免同處理,我就視乎佢點解釋。」當年與吳浩康拍拖時有否發現對方偷食?她則避答:「咁耐嘅嘢唔講啦。」

採訪:皓騫、張俊銘

攝影:陳慧安、仇志德

鍾意就快D Share啦!