掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

年底結婚  Phil上杏兒屋企密密傾 [FACE - 406] 杏兒,胡杏兒,MF,




Phil被問到同杏兒婚事細節,佢就話:「你哋搞錯喇!新年快樂!」之後急急腳上的士。

全知言

年底結婚  Phil上杏兒屋企密密傾

自從胡杏兒同金融才俊 Phil拍拖後,成個人甜晒,經常晒收花及拍拖生活,杏兒仲話開心到中咗頭獎,就知佢有幾 high!最近有傳二人年底結婚,所以阿 Phil一有時間就揾杏兒傾婚事細節,全知言仲收到風,一班「胡說八道」姊妹已經訂造姊妹裙,送杏兒出嫁呀!上週二( 24日)全知言仲喺杏兒屋企樓下撞到阿 Phil,阿 Phil雖然同過唔少女星拍拖,但依然低調,見到全知言仲雞咁腳走,問佢婚事啲嘢,阿 Phil只係講:「新年快樂,你哋搞錯咗喇!」不過全程笑晒口,應該差唔多啦。

杏兒真係好冧 Phil,單睇呢張收花相就知,唔係咩叫中頭獎。

網上圖片

上年 12月本刊率先踢爆胡杏兒同 Phil出席朋友生日 ball,當時 Phil仲否認拍拖㗎!

圖片

上週三( 25日) Phil舊愛李施嬅(前名李詩韻) 34歲生日,杏兒都有出現仲貼晒頭影合照,一啲尷尬都冇!

網上圖片

鍾意就快D Share啦!