掃呢頁CODE去手機

2015年3月27日 星期五

戰神向太 VS淚眼煞星栢芝 [忽然1周 - 1026] 向太,陳嵐,栢芝,MW,



靚抽王

戰神向太 VS淚眼煞星栢芝

向太作為向生嘅太太,一向霸氣非常,每次牽涉是非,佢都會使出殺人絕技(講舊屎) KO對手,早前就曾經數臭星爺。去年雨傘運動向太都有份反佔中,真係小朋友同小狗見到佢都驚到掉頭走……直到今年,可能佢嫌個世界太靜,又或者係技癢,向太竟然再次挑起戰端,痛陳佢嘅前愛將張栢芝幾宗罪!









選手甲:

向太

綽號:戰神(真名:陳嵐)

戰績:鬧爆星爺

必殺技:講番舊史、擺其他無辜人士上枱、宣布某某藝人「永不錄用」

選手乙:

張栢芝

綽號:淚眼煞星

戰績:陳冠希事件時曾在有線訪問中鬧爆陳生。前夫謝霆鋒傳與王菲復合時,亦傳出栢芝聲討前夫消息。

必殺技:一哭二鬧三上吊

戰情分析:

話說當年向太同栢芝情同母女,雖然都有過誤會,但係兩人都經過唔少風風雨雨吖。據向太所講,之所以反目成仇,全因栢芝拍戲時態度極差,不單鬧導演製片(片場大忌),仲鬧埋古天樂(娛圈大忌),仲話向太喺度都照鬧(鬧老細當然就係做人大忌),最終逼到向太爆 Seed,向公平公正嘅傳媒大數栢芝。第一回合受創嘅栢芝以為可以以「誤會」為由,搵下台階,誰不知佢嘅對手向太最叻見血封喉,不給對手一條活路。說時遲那時快,向太已經借勢使出一招絕技——「擺其他人上枱」。佢同傳媒透露,早年拍戲時,連劉德華呢個好好先生都頂唔順栢芝(話劉華拍吊威也戲時要等栢芝傾電話)……雖然劉華冇正面回應(佢心裏面嘅悄悄話大概係:又關我事?Why you put me on the table?),但係此招一出,栢芝已呈敗勢,恐怕佢只可以用佢嘅絕技一哭二鬧三上吊,先可以摸番個和。

娛樂激戰

娛樂新聞嚟講,識睇一定係睇罵戰,咁笨唔係因為我哋八,係因為從罵戰裏面,我哋可以睇到人性!同埋一個人嘅戰鬥力!

鍾意就快D Share啦!