掃呢頁CODE去手機

2015年3月27日 星期五

藝人耍大牌症候群 [忽然1周 - 1026] MW,



靚抽王

藝人耍大牌症候群

半紅不黑嘅奀星係唔會有人話佢哋耍大牌嘅,所以我哋話得你係大牌,其實係讚緊你紅呀。講到紅,又點會少得了宇宙巨 G.E.M.?以下就以佢為例,為大家詮釋「藝人耍大牌症候群」呢個病嘅症狀。

症狀 1 大牌藝人遲到嘅反應是咁的:

1.扮冇事發生

2.「遲___分鐘唔算遲到呀!」

3.「我都盡咗力啦, Sorry囉!」

4.藉口多多死不認錯,例如話自己係去派曲奇餅所以先遲到……

5.扮委屈,同人講自己喊豬

唔使上網搵料喇,以上所有行為都喺去年新城頒獎禮遲到事件中,阿 G.E.M.全部都做過晒!

症狀 2  Cut記者訪問時間

作為一個大牌藝人,梗係秒秒鐘幾百萬上落啦,有時間都去食雞煲,仲留番啲時間同你做訪問咩?好似近日阿 G.E.M.去台灣就醒喇,縮短訪問時間,理由係:「太累」同「聲沙」……呢個理由認真完美兼世界級,如果佢後來冇喺微博同全世界講佢去咗食麻辣火鍋的話……

症狀 3 有奶便是娘

大牌藝人飛上枝頭變鳳凰,通常成咗名就反面不認人,只認銀。好似阿 G.E.M.去年喺香港演唱會唱得 6首廣東歌,又實施新規矩限制本地傳媒採訪,仲經常發表愛國言論,足證佢傳承咗強國文化有奶便是娘的優秀傳統。

結論+治療方法:

治療方法惟有係等佢唔紅,等佢好似〈傻女〉李逸朗咁去抹吓窗,知道自己幾咁好運,咁佢先會醒覺。不過佢有強國人支持,想回頭是岸都幾難

狂熱治療

每期為你分析香港人(包括藝人)嘅狂熱症狀,並提供可能嘅治療方法。

鍾意就快D Share啦!