掃呢頁CODE去手機

2015年3月27日 星期五

林欣彤遭家暴 有人錫番 [忽然1周 - 1026] 林欣彤,MW,



周一( 23日)晚, Mag出席英皇 15周年慶典,對家暴一事隻字不提。

媽咪姐

林欣彤遭家暴 有人錫番

都市人壓力係咪真係大成咁呀!睇吓林欣彤( Mag)同佢初戀男友 Ben, 12年間 3度離合,最後因男友查行蹤,又懷疑戴綠帽,竟然爆出家暴分手。媽咪姐話晒睇住 Mag入行,見佢早年患抑鬱兼厭食症,健康狀況唔多好,之後多咗班朋友陪佢,個人先叫做開朗啲, Ben懷疑佢,睇嚟真係諗多咗。







媽咪姐知道家暴呢件事爆咗出嚟, Mag唔多開心。講起被打,佢就話係兩個人之間嘅事,已成過去,唔想再提,「我唔會再解釋,佢係圈外人,希望大家放過佢。」但好彩嘅係 Mag有細佬關心,一有時間細佬就陪佢之外,感情仲好到成日 sweet sweet錫錫。話時話吖,外人唔知嘅話,仲以為 Mag有新嘅嫩口男友㖭呀!

俾男友打完嘅 Mag,身心受創,好彩有個好細佬錫番,嚟緊就靠佢保護家姐喇!

Mag話今年白色情人節( 3月 14日)有人陪,其實係講緊佢細佬。不過驟眼睇,真係以為有新歡囉。

早喺上年年尾, Mag喺微博放咗張遮眼相,仲話因為右眼發炎,所以整呢個髮型。不過有眼利嘅網友留言問佢係咪被打。而喺今個月 2號,佢又寫咗段好長嘅留言,內容大致係話就算明知有毒,仍會一口地喝下去。似乎暗喻對感情重複犯錯。

自 12歲讀中一開始, Mag就同阿 Ben拍拖,估唔到離離合合 3次,最後因為家暴,分手收場。

上年 Mag去日本拍節目《這個聖誕不太冷》,特別坐車去北海道嘅幸福車站,希望佢同家人朋友都會幸福。但佢呢個願望,喺愛情路上冇實現到囉。

同佢拍咗 3年拖嘅羅孝勇,聽到前度俾初戀男友打,最初唔信,問係咪意外?之後又話自己有女友,唔知對方啲嘢,不過佢話作為男人,打人係唔啱。

鍾意就快D Share啦!