掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

王力宏搞乜變咗成龍? [FACE - 412] 王力宏,力宏,成龍,MF,



雖然呢個勝利手勢就好多人都會擺嚟影相,不過要擺到有晒功夫格嘅,全知言淨係諗到成龍囉!

全知言

王力宏搞乜變咗成龍?

韓風吹得咁勁,好多粉絲都過晒底追捧韓妹韓仔,曾經都好多人追捧嘅台星,近年好似無乜聲氣。

13年突然同李靚蕾結婚兼去年生埋女嘅王力宏,當大家以為佢已經無吸引力嘅時候,上週一( 6日)嚟到香港宣傳新碟,竟然吸引到大批粉絲到場,場面絕對不比韓星輸蝕!不過全知言就直覺覺得,王力宏唔知係咪近得成龍多,好多動作都同成龍好相似,加上佢本身都有一個大鼻,唔望真啲,真係以為成龍又多咗個仔呀!

成龍個招牌 pose就係呢個孖 V勝利手勢,成日俾街坊笑係代表有 2個老婆、 2個仔女喎!

成龍 60歲大壽,喺北京工人體育場搞咗個演唱會,王力宏都特登去表演。圖片

唔只係勝利 yeah,仲有呢個合十嘅 pose,王力宏都照住嚟擺!

上週一( 6日)王力宏喺宣傳活動上,不論男女老幼嘅粉絲都有,平時唔聲唔聲嘅王力宏,估唔到都幾有號召力喎!

鍾意就快D Share啦!