掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

疑似口交片流出 盧覓雪自認好Dry 盧覓雪,





其他影片:>>






近日有古惑仔四圍向各大傳媒,兜售一段四級片,而該片段是來自遺失手機,開價達10萬之高。而片中主角聽聞係一位貌似盧覓雪嘅女子坐在梳化及面對着鏡頭,與一名背向鏡頭的男子口交。咁驚爆?《壹仔》致電盧覓雪,通知佢兼八吓咩料, 最重要係有無自拍咁重口味嘅四仔。

盧覓雪真係老江湖,危機處理手段極高,佢一接電話不怒反笑,仲雞啄唔斷話對呢條所謂淫片好有興趣喎。「吓,我無唔見電話,當然無自拍四仔啦,都dry咗咁耐,我都想有呀,你應該戥我高興,話有性愛片段流出?我都冇性愛,係唔係拍咗祥仔(阮兆祥女人look)呀?……十萬咁貴,我值唔值呀?張曼玉咩,我又無波無籮,三萬都唔好買啦,你哋唔好俾人呃,我咁嘅身形登出嚟都唔好睇啦……」

好嘢!以笑話來化解危機,真係有大將之風,啲高官明星學吓嘢啦,點樣將危機化成幽默。
鍾意就快D Share啦!